Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    Att hämta i parkeringshuset på väg till möteplatsen kan ju knappast vara nåt problem. Kanske petnym kan följa efter och skjussa till mötesplatsen?
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • Tiberon
      • June 2004
      • 35

      Då satsar jag på att ställa mig i deras parkeringshus. Tack för hjälpen. Jag känner ju inte göteborg så bra så man vet var man kan göra av saker och ting. Någon som har lust med någon aktivitet ikväll?

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Ursprungligen postat av Lenmar
        Att hämta i parkeringshuset på väg till möteplatsen kan ju knappast vara nåt problem. Kanske petnym kan följa efter och skjussa till mötesplatsen?
        Eller så kanske du kan ställa bilen vid vandrarhemmet och åka med petnym på morgonen.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • cassiopeia
          • June 2005
          • 99

          Tycker att det vore kul att hitta på något.
          Det är mina tankar och teorier, rätta mig om jag har fel.

          Kommentar

          • Neptun
            • March 2004
            • 719

            Ursprungligen postat av Lenmar
            Party på lördagen så du skall ändå inte sova så mycket ! (Eller blir det bara jag som skall slappa med en dansk öl, ja ja ja... Lennie med!!)
            Givetvis måste ett par humlefiskar inköpas när vi befinner oss i Daneland!
            "Failure does not require planning"

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ja nu börjar det ju verkligen dra ihop sig - det är inte många timmar kvar.

              Har själv just nu kopierat närmare 40 A4-sidor x 5 (ett set för varje bil) med kartor och vägbeskrivningar.
              Och nu tänkte jag åka och tanka bilen och växla pengar - sen är man nästan klar
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • cotterpin
                • June 2004
                • 193

                Hoppas ni får en riktigt trevlig helg och tar massor av bilder att visa upp för oss andra sedan! Lycka till! *kram*
                //Jenny
                "I'm going the way i have to go" - cotterpin

                Växtakvarium 225L Yngelakvarium 45L Min Zoon

                Kommentar

                • Morellen
                  • November 2003
                  • 4349

                  Ursprungligen postat av cotterpin
                  Hoppas ni får en riktigt trevlig helg och tar massor av bilder att visa upp för oss andra sedan! Lycka till! *kram*
                  Vill bara instämma i cotterpins hälsning. Hoppas ni får en fin danmarkstripp!
                  Är liiiiite avundsjuk "men vad är väl en bal på slottet?"
                  http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                  "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                  (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                  Kommentar

                  • cobra
                    • December 2004
                    • 1743

                    Växla pengar...

                    Var är Bäst å växla till euro penar?
                    Fotosidan.se

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av cobra
                      Var är Bäst å växla till euro penar?
                      Har du dåliga bromsar på din bil eller eftersom du uppenbarligen inte får stopp på den före Tyskland
                      Jag rekommenderar att du istället för EUR växlar till dig danska kronor - lämpligen på Forex.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • cobra
                        • December 2004
                        • 1743

                        Ok har ju inga formel 1 bromsar men ska nog få stop i köpenhamn tror jag allt ok DDK och forex får det bli...
                        Fotosidan.se

                        Kommentar

                        • muppins
                          • September 2002
                          • 1629

                          Ok har ju inga formel 1 bromsar men ska nog få stop i köpenhamn
                          Ska du till Köpenhamn?
                          Det ska nog inte jag...tror jag i alla fall.

                          En liten fråga bara, det måste väl finnas uttagsautomater i typ Århus eller nåt? Eller kanske t om på båten????
                          /muppins


                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av muppins
                            Ok har ju inga formel 1 bromsar men ska nog få stop i köpenhamn
                            Ska du till Köpenhamn?
                            Det ska nog inte jag...tror jag i alla fall.

                            En liten fråga bara, det måste väl finnas uttagsautomater i typ Århus eller nåt? Eller kanske t om på båten????
                            Växlingskursen är betydligt sämre på båten. Självklart finns det växlingsautomater i Århus etc. men de finns i alla fall kanppast inte på de ställen där eventuella inköp kommer att ske och programmet är ju pressat så det blir nog svårt att hinna med att åka runt och leta.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • destination
                              • April 2004
                              • 110

                              Jag va i danmark för några veckor sedan, tog ut pengar på mitt "maestro " kort, typ visa.
                              På det stället vi tog ut pengar så kunde man bara ta ut 500 danska i taget. Kostar 10kr i uttags avgift också.. Men som sagt kan det kanske bli lite tajt med tiden.
                              Växtakvarist

                              Kommentar

                              • muppins
                                • September 2002
                                • 1629

                                Ok, nu hade jag ju inte tänkt att växla pengar utan bara ta ut i en vanlig automat som finns typ överallt....
                                ( om man inte är i en jätteliten by ute i skogen eller nåt )
                                Någonting annat än mat har jag väl heller inte tänkt att inhandla.
                                Får väl hoppas att jag snubblar över en automat då, annars får jag gå hungrig...
                                Jag brukar nämligen aldrig växla pengar innan jag åker till Danmark, så jag blev lite fundersam.
                                Men det löser sig nog....
                                /muppins


                                Kommentar

                                Arbetssätt...