BX GÄVLE Akvarie

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cargis
    • April 2005
    • 72

    Nu är det lite ½-nervöst...
    Efter att ha levt med devisen "gör om, gör rätt" í 2 veckor har jag troligen fått till mitt hemmabygge av bakgrund. Håller på att fylla upp det med vatten nu. Så alla tips om hur jag skulle ha gjort är välkomna. Tror jag kan svaren.
    "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."
    Nalle Puh

    Kommentar

    • HazelCR

      Ursprungligen postat av Cargis
      Nu är det lite ½-nervöst...
      Efter att ha levt med devisen "gör om, gör rätt" í 2 veckor har jag troligen fått till mitt hemmabygge av bakgrund. Håller på att fylla upp det med vatten nu. Så alla tips om hur jag skulle ha gjort är välkomna. Tror jag kan svaren.
      Vilken förbaskat otur för mig att jag inte gjorde som jag gick och tänkte på, nämligen göra en blixtvist hos dig idag vid ungefär den tidpunkten, men jag vandrade hemmåt istället med min nypunkade cykel.
      Det hade varit roligare att komma med glada till tillrop än att surt muttra svordomar över allt krossgrus på min vandring hemöver.

      Kommentar

      • Cargis
        • April 2005
        • 72

        Verkar fungera bra nu. Ok, inga fiskar i det heller
        Med en nypunkad cykel är du alltid välkommen. Har både kaffe och reparationskit till cykel
        "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."
        Nalle Puh

        Kommentar

        • Terato
          • November 2003
          • 560

          hörrni, jag kan tyvärr inte komma på träffen imorgon.
          har studentlitteratur uppåt öronen, så det går bara inte. hoppas ni har det trevligt, dock!
          /Sara Östlund

          Min zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=125337

          Kommentar

          • Don
            • October 2004
            • 270

            Det är lungt Sara annars är det bara att ta med den jag är grym på student litteratur (vad det nu är). Eller så ses vi en annan gång bara ha det så bra med läxorna

            Kommentar

            • sockerconny
              • October 2004
              • 2349

              Har tyvärr inte tid denna gång, har lovat min hustru en tur till IKEA ikväll!!!
              Men ha så kul ni.....

              Kommentar

              • zorox
                • November 2005
                • 144

                kommer inte heller idag tyvär :/
                646 liters kar på G

                Min ZOON : http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=537759

                Kommentar

                • newborn
                  • March 2005
                  • 27

                  Värkar inte bli så många, synd de. Vilka blir det som kommer ?, jag kommer med firrar till gunnar jag

                  Aja hade !
                  Kalle
                  http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=251646

                  Kommentar

                  • newborn
                    • March 2005
                    • 27

                    Föresten kommer jag lite sent, lär ta bussen som går klockan 18.10, så blir väl en halv 20 i.

                    Seeyaa
                    Kalle
                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=251646

                    Kommentar

                    • Josefine
                      • June 2005
                      • 164

                      Ändrade planer, har prov imorn som jag måste plugga till...!

                      Så jag kan inte komma ....
                      hoppas det blir en till träff ganska snart igen

                      Hade trevligt ikväll.
                      Min Zoon! http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=472551

                      Kommentar

                      • Terato
                        • November 2003
                        • 560

                        haha!

                        Bara erkänn att ni la ner för att jag inte kom..
                        /Sara Östlund

                        Min zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=125337

                        Kommentar

                        • Don
                          • October 2004
                          • 270

                          Nääerå vi har fullt upp här hemma Hehe.

                          Kommentar

                          • HazelCR

                            Nu är det uppförslut alltsomoftast. (Strindberg gjorde så där med ord, tror jag. Då kan väl jag också få?)

                            Nyss har jag låtit mina yngel ta ett skumbad. Inatt eller med början igår var det dags igen. En slangkoppling bestämde sig för att börja droppa. Droppat ut iaf 30 liter under natten. Då är det tur att uppförslutet inte är det allra brantaste. Det kunde ha varit värre. Det är bara ett kar i akvarierummet.

                            Hursomhelst, tack för igår allihop. Åsas Prinsessor mår bra! /G

                            PS Tröjjäveln hänger fortfarande kvar på stolen.

                            Kommentar

                            • Cargis
                              • April 2005
                              • 72

                              Bra jobbat.
                              Med tanke på din ålder och krämpor Gunnar så kommer jag förbi imorgon med fiskarna för bytet. Vet inte riktigt när, kommer att cykla vilket jag inte har gjort på ett bra tag...Har dock inget lyse på cykeln, så det lär vara ljust ute.
                              "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."
                              Nalle Puh

                              Kommentar

                              • HazelCR

                                Ursprungligen postat av Cargis
                                Bra jobbat.
                                Med tanke på din ålder och krämpor Gunnar så kommer jag förbi imorgon med fiskarna för bytet. Vet inte riktigt när, kommer att cykla vilket jag inte har gjort på ett bra tag...Har dock inget lyse på cykeln, så det lär vara ljust ute.

                                Sölve kanske dyker upp en sväng också.
                                Vid tretiden tänkte Robban och jag åka till Uppsala för lite akvarieshopping.
                                Tidsramen du har att hålla dig till blir alltså från soluppgången till ca 14.30

                                Kommentar

                                Arbetssätt...