BX GÄVLE Akvarie

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ZoOlOgiC
    • October 2004
    • 259

    Nu är man trött
    Grupp för akvarieintresserade i gävle på FaceBook! http://www.facebook.com/group.php?gid=54989352014
    [__] 240l Saltvatten: Räka, Sjöborre, Koraller, lågtstående kreatur å en helvettesmassa sniglar (dom e bra i salt burkar )

    Kommentar

    • ZoOlOgiC
      • October 2004
      • 259

      Men Va F A N Skriv Nått
      Grupp för akvarieintresserade i gävle på FaceBook! http://www.facebook.com/group.php?gid=54989352014
      [__] 240l Saltvatten: Räka, Sjöborre, Koraller, lågtstående kreatur å en helvettesmassa sniglar (dom e bra i salt burkar )

      Kommentar

      • hajjen
        • February 2005
        • 6

        Hej. Mitt lösen för inloggning var helt plötsligt ogiltigt. Välkommen man känner sig !!!

        Kommentar

        • ZoOlOgiC
          • October 2004
          • 259

          Aj Aj hajjen Inte roligt alls!
          Grupp för akvarieintresserade i gävle på FaceBook! http://www.facebook.com/group.php?gid=54989352014
          [__] 240l Saltvatten: Räka, Sjöborre, Koraller, lågtstående kreatur å en helvettesmassa sniglar (dom e bra i salt burkar )

          Kommentar

          • Don
            • October 2004
            • 270

            Hej hopp nu har man lyckats att logga in från en annans dator då mitt internet inte kommer igång föränn om två veckor. Det skulle vara kul om vi kunde träffas en dag framöver och fika lite och snacka som vi tidigare en gång gjorde.

            Kommentar

            • jackson
              • September 2003
              • 1242

              Kaffe?

              Kom med tid och plats, så kan vi se om vi inte kan bli några som samlas.
              Helgen är dåligt för mig.
              Växtakvarium (typ djungel) 540l i Gävle och mer "städat" 450 l i Lumsheden.
              Jag försöker undvika att mata troll. För övrigt anser jag att Kjell skall sluta med godtyckligt modererande av inlägg.

              Kommentar

              • ZoOlOgiC
                • October 2004
                • 259

                Jag jobbar tyverr i Usala nu denna vecka så det e bara helen jag kan typ..... men klart som korv spad det skule vara kul! men om vi skall ha en träff så måste vi nog planera den typ 2 månader i förväg så folk hinner komma.... kanske en dag i burlongern i luli eller något.... grilla lite å kasta nå pinnar eller nå annat skit... kul... kom med synpunkter... jag kollar korumet nästan dagligen
                Grupp för akvarieintresserade i gävle på FaceBook! http://www.facebook.com/group.php?gid=54989352014
                [__] 240l Saltvatten: Räka, Sjöborre, Koraller, lågtstående kreatur å en helvettesmassa sniglar (dom e bra i salt burkar )

                Kommentar

                • ZoOlOgiC
                  • October 2004
                  • 259

                  Ursprungligen postat av ZoOlOgiC
                  Jag jobbar tyverr i Usala nu denna vecka så det e bara helen jag kan typ..... men klart som korv spad det skule vara kul! men om vi skall ha en träff så måste vi nog planera den typ 2 månader i förväg så folk hinner komma.... kanske en dag i burlongern i luli eller något.... grilla lite å kasta nå pinnar eller nå annat skit... kul... kom med synpunkter... jag kollar korumet nästan dagligen

                  Fy vad jag stavade kasst.... men det e ju fredag QWELL så det bjuder jag på HEHE
                  Grupp för akvarieintresserade i gävle på FaceBook! http://www.facebook.com/group.php?gid=54989352014
                  [__] 240l Saltvatten: Räka, Sjöborre, Koraller, lågtstående kreatur å en helvettesmassa sniglar (dom e bra i salt burkar )

                  Kommentar

                  • bergaren
                    • October 2003
                    • 29

                    nu har min hona av Placidochromis electra, börjat ruva , får se när dom små liven simmar ut ur munnen. =)
                    Tänkte på nån träff som Henrik ville göra "Don". Vi får väll göra då nå storkok av malawimix nått tag framöver? vi får bestämma tid och plats hörs
                    // malawiman

                    Kommentar

                    • Don
                      • October 2004
                      • 270

                      Ja det låter ju kul vi kan vara hemma hos mig på brynäs och det är valfritt att komma med förslag om vilken dag som passar bäst. Jag föredrar söndagar då man inte brukar ha så mycket att göra. Kanske om en eller två veckor. Det verkar inte som att det är så många som är in här och kollar eller iallafall som skriver. Så jag hoppas att det är nån som ser det här och kanske vill komma på en fika.

                      Kommentar

                      • Don
                        • October 2004
                        • 270

                        Jag kommer då att ta tag i ett stor kok åt mina malawisar, hemma hos mig nu på söndag 1 maj, för att kunna mata dom. Så är det nån som har tid över så är det bara att skriva här på forumet att de är intresserade så visar jag vägen hem hit. Lite kort varsel men det funkar ibland det också. Du Bergaren kanske kan komma om du inte blir allt för bakfull efter helgens bravader på kåren. Vi får se om jag hänger med dit.

                        Kommentar

                        • bergaren
                          • October 2003
                          • 29

                          jag kan titta förbi en sväng, för mat går ju alltid åt, vi får väll ta en tur till Ica och inhandla lite grönfoder =)
                          så klart du skall med........

                          Kommentar

                          • Terato
                            • November 2003
                            • 560

                            Wooohooo! Vad kul att det finns akvarister i Gävle.. Har känt mig så ensam..
                            Kanske man har sprungit på någon av er på Söders nån gång?

                            Jättekul om det är någon förening på G.
                            /Sara Östlund

                            Min zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=125337

                            Kommentar

                            • Don
                              • October 2004
                              • 270

                              JA men va kul är du sugen på att träffas hemma hos mig på söndag och snacka lite om fiskar och akvarium? Jag och Bergaren ska göra lite fisk mat då. Det är säkert fler som dyker upp kanske Zoologic och Jimmy.

                              Kommentar

                              • Don
                                • October 2004
                                • 270

                                Annars så är det påge att vi ska träffas dom som kan och vill hemma hos mig på söndag den 8 maj snacka lite om det är aktuell med en förening, kolla lite på mina fiskar, fika lite och bara umgås. Det är ganska bra om ni som är intresserade kan skriva här på forumet och meddela om ni kommer så man har koll på hur många det blir. Eller så kan ni maila mig på henrikjonsson1@bredband.net

                                Kommentar

                                Arbetssätt...