Storauktion! Börja spara pengar....

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sternborn
    • September 2002
    • 31

    #16
    Jag har gjort många fynd på Auktionerna.....å nu får man ju lön i morrn Så det kommer att bli skoj
    Tropheus sp. "black", Kiriza, Massa Malawi och ett gäng diskusar.

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      #17
      Ursprungligen skickat av Ola Åhlander
      Vad kan det ta, fyra timmar med bil... Erikthur, lite får du väl anstränga dig för hobbyn!
      Egentligen borde jag ju åka till Köpenhamn och köpa alla nothos på SKS-utsällningen där men jag känner mej inte helt OK för detta.
      Så tack för inbjudan IAF (det tar tre timmar med bil till sthlm BTW).
      Gnäller på om storauktion i Götaland. Jkpg för litet ens för mindre auktioner - men Göteborg då??? (cikliderna borträknade). Den så kallade handsken är kastad - och tråden här fortsätter...
      <b>Lycka till med auktionen</b> - alla i mälardalen borde ta sej dit
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • Azur
        • March 2003
        • 12946

        #18
        Kan nog bli så. Förra auktionen tror jag alla i mälardalen faktiskt var där...
        Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

        Kommentar

        • micke eklund
          • November 2002
          • 680

          #19
          Oops hela mälardalen...
          Det låter som jag får ge fan i att försova mig eftersom jag har nyckeln till lokalen ;-)

          Kommentar

          • Haleli
            • August 2003
            • 413

            #20
            Ursprungligen skickat av micke eklund
            Oops hela mälardalen...
            Det låter som jag får ge fan i att försova mig eftersom jag har nyckeln till lokalen ;-)
            Inte en chans att du försover dig Micke! Vi är ju rätt många i BAK som kan ringa och väcka dig...............
            www.bollmoraakvarieklubb.org
            MVH
            Lisa

            Kommentar

            • Ola Åhlander
              • May 2002
              • 213

              #21
              Micke, eftersom jag vet att du brukar gå upp och väcka tuppen på mornarna, så lär du knappast komma försent ens om du försover dig.

              Ola

              Kommentar

              Arbetssätt...