Fisknördarna i Växjö (The Nörds)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hank
    • August 2002
    • 675

    Ursprungligen postat av endymion
    Hank fyller ju år idag så jag får väl säga Grattis
    Tackar!!
    /Hank
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
    Uppdaterad 2006-08-22

    Kommentar

    • Patrik_växjö
      • July 2002
      • 2046

      Grattis i efterskott
      / Patrik /

      Kommentar

      • Torstensson
        • June 2002
        • 1964

        Jag finns, jag lever, jag har snart ett tomt kar....helt tomt....

        Kommentar

        • Hank
          • August 2002
          • 675

          Ursprungligen postat av Torstensson
          Jag finns, jag lever, jag har snart ett tomt kar....helt tomt....
          Lever? Låter som du sakta håller på att dö...
          /Hank
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
          Uppdaterad 2006-08-22

          Kommentar

          • Kenell
            • September 2002
            • 499

            Ursprungligen postat av Torstensson
            Jag finns, jag lever, jag har snart ett tomt kar....helt tomt....
            Har ni käkat Arrowana-middag? Eller blev du av med den på annat vis?
            Zoo what? -Zoopet - Zoo lame...
            www.fisknördarna.se

            Kommentar

            • doppingen
              • April 2008
              • 1079

              får man annonsera i forumet? tror inte det! finns annonsavdelningen,rätta mig om jag har fel
              nej upptäckte jag,läs viktiga regler som står högre upp på sidan,böter kan utgå
              Senast redigerad av doppingen; 18 February 2009, 20:18.
              MammaMia

              Kommentar

              • Kenell
                • September 2002
                • 499

                Härliga regler, kul det där med avgiften... Nåja, det är ju inget vi i tråden förespråkar, regelbrott alltså, så jag hoppas ansvariga ser att vi (de som är något sånär aktiva) är skötsamma individer och inte får några tokiga idéer om trådstängning eller liknande.

                Skulle dessutom tro att de flesta nördarna här redan sett det Jimmy åsyftade i sitt inlägg ovan, har man bara ögonen öppna lite så...

                Vidare blir man ju lite nyfiken på straffavgiften, vad händer om man inte betalar för sin "annons"? Skulle tro att det är svårt att dra ett sådant ärende vidare till högre instans som inkasso eller liknande. Men ett konto kan ju såklart alltid raderas. Utpressning? Jag har i alla fall inte skrivit under något kontrakt som ger sajtägaren rätt att utkräva pengar/ekonomisk kompensation för regelbrott i forumet som jag med eller utan illvilja/flit/vetskap begår.
                Zoo what? -Zoopet - Zoo lame...
                www.fisknördarna.se

                Kommentar

                • doppingen
                  • April 2008
                  • 1079

                  Ursprungligen postat av Kenell
                  Härliga regler, kul det där med avgiften... Nåja, det är ju inget vi i tråden förespråkar, regelbrott alltså, så jag hoppas ansvariga ser att vi (de som är något sånär aktiva) är skötsamma individer och inte får några tokiga idéer om trådstängning eller liknande.

                  Skulle dessutom tro att de flesta nördarna här redan sett det Jimmy åsyftade i sitt inlägg ovan, har man bara ögonen öppna lite så...

                  Vidare blir man ju lite nyfiken på straffavgiften, vad händer om man inte betalar för sin "annons"? Skulle tro att det är svårt att dra ett sådant ärende vidare till högre instans som inkasso eller liknande. Men ett konto kan ju såklart alltid raderas. Utpressning? Jag har i alla fall inte skrivit under något kontrakt som ger sajtägaren rätt att utkräva pengar/ekonomisk kompensation för regelbrott i forumet som jag med eller utan illvilja/flit/vetskap begår.
                  går inte klicka in sig som ny användare på sidan du skrev,hur gör man?
                  MammaMia

                  Kommentar

                  • Kenell
                    • September 2002
                    • 499

                    Tja, inte så aktiv sida det där... Jag skall fixa det vid tillfälle...
                    Zoo what? -Zoopet - Zoo lame...
                    www.fisknördarna.se

                    Kommentar

                    • Patrik_växjö
                      • July 2002
                      • 2046

                      ..och så lyyyyyyfter vi tråden lite....
                      / Patrik /

                      Kommentar

                      • endymion
                        • October 2006
                        • 680

                        Någon som ska på Ciklidstämman mer än jag?

                        Kommentar

                        • play
                          • March 2009
                          • 14

                          Hallå grabbar. Här är en kille på 23 år från Växjö. Har precis flyttat till en egen lägenhet och tänkt ta upp mitt gamla akvarieintresse igen, har några frågor som jag tänkte att ni som också bor i Växjö kanske kan svara på.

                          Hur är vattnet här i Växjö? Vet att vi precis fått nytt vatten i våra kranar. Bra eller dåligt? Hur ser utbudet ut inom akvariehandeln här i stan? Vilken butik är bäst? Ser verkligen fram imot att ta upp det här intresset igen!

                          Kommentar

                          • doppingen
                            • April 2008
                            • 1079

                            hej å välkommen,men jag är ingen grabb men kan svara lite ändå kanske! vattnet vet jag inget om då vi har egen brunn men nåra av de butiker jag handlar med är Akvarielandet som ligger på smedjegatan i en källare samt Tassar & Morrhår på verkstadsgatan,en mycket fräsch å nyligen omgjord zoobutik,sen finns nåra till fast jag har inte direkt handlat där men de 2 först nämnda tycker jag om men smaken är ju olika, hoppas du får fler svar
                            MammaMia

                            Kommentar

                            • Bilbo
                              • February 2002
                              • 2119

                              Tjenare alla!
                              Angående Växjövattnet så rekommenderar jag att kolla på ciklid.se, där finns en hel tråd om det!
                              // Magnus
                              Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hund

                              Kommentar

                              • doppingen
                                • April 2008
                                • 1079

                                tjena! är ni med på auktionen som pågår?
                                MammaMia

                                Kommentar

                                Arbetssätt...