Akvariehelg i Malmö 27-29:e mars 2020

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • stefant
    • January 2009
    • 783

    Akvariehelg i Malmö 27-29:e mars 2020

    Välkomna till Malmö och Akvariehelg med ciklidstämma 27-29:e mars!

    Se info här

    Akvariehelg. 1 210 gillar · 51 pratar om detta. Världens bästa föredragshållare hälsar på oss en gång varje vår. Vi kallar det -Akvariehelg- www.akvariehelg.se


    Föredrag i internationell toppklass med bl.a. Heiko Bleher, Heinz Buescher och Pete Barnes. Troligtvis mesta akvaristik-händelsen i Sverige 2020!
    Närheten till Danmark gör att danska föredragshållare kommer samt att man kan hänga med på tur till akvarieaffärer i Köpenhamn.
    Visning av Akvariet på Malmö Museum, bankett, aquascaping workshop med mera.

    Vi ses i Malmö!
  • Ekenberg
    • December 2017
    • 3910

    #2
    Dessa akvariehelgen är ju en av årets höjdpunkter. Man träffar alltid folk med samma intresse som dessutom vill prata akvarium. Föredragen brukar vara superbra.
    Jag tycker det hade varit roligt att veta vilka från forumet som tänker komma, det är ju alltid roligt att träffa forumsvänner på riktigt så att säga. Jag är där lördag och söndag , någon mer som kommer?

    Kommentar

    • stefant
      • January 2009
      • 783

      #3
      Jag kommer fredag kväll, lördag och söndag. Jag har inte anmält mig till banketten men kanske ska jag vara med där också...

      Kommentar

      • Marten64

        • July 2012
        • 1020

        #4
        Jag kommer lördag och söndag.
        Johan
        / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

        Kommentar

        • Ekenberg
          • December 2017
          • 3910

          #5
          Ja, trevligt men är det verkligen bara vi tre som skall deltaga i detta evenemang? Trodde ju vi skulle bli betydligt fler........

          Kommentar

          • stefant
            • January 2009
            • 783

            #6
            Extra!
            På grund av coronavirusets härjningar flyttas Akvariehelgen till i höst istället! Datum är inte klart men det blir troligtvis en av de tre första helgerna i oktober 2020.

            Kommentar

            • stefant
              • January 2009
              • 783

              #7
              Nytt datum blir 2-4 oktober 2020!

              Kommentar

              Arbetssätt...