Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Nando
    svarade
    Jag tar tåget i så fall.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Alltså lördagen den 9 mars? Jag ska kolla med min man att det funkar att jag reser bort då. Vi har ju två ganska små barn så det kräver lite planering. Om jag kommer på träffen så bor jag på hotell. Vet du om det finns något i närheten av din bostad? Tack för erbjudandet om gästrum, det var vänligt!
    Jätteroligt om du vill komma så långväga, kanske lyckas du att få med några mer stockholmare det flnns ju hotell i närheten, frågan är väl hur du reser. Flyg, tåg eller buss,bil? Kommer du med tåg är det lättast att ta något av alla hotell runt Göteborg station. Om det är flyg är det lättast vid flygplatsen och kör du bil finns det flera att välja på i närheten.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Dreama
    Får man vara med fast man bara har "Guppysoppa".

    //Peter.
    Som sagt, finns inget bara, det viktiga är att man vill prata akvarium och akvariefisk.....alla är välkomna. Du också Peter

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Alltså lördagen den 9 mars? Jag ska kolla med min man att det funkar att jag reser bort då. Vi har ju två ganska små barn så det kräver lite planering. Om jag kommer på träffen så bor jag på hotell. Vet du om det finns något i närheten av din bostad? Tack för erbjudandet om gästrum, det var vänligt!

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av Dreama
    Får man vara med fast man bara har "Guppysoppa".

    //Peter.
    Det tror jag inte du behöver oroa dig för och det finns inget bara inom akvaristik.

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg
    Efter att kollat kalendern inser jag att man redan är rätt fullbokad. Men andra helgen i mars skulle funka bra, lördag är väl trevligast men söndag skulle också funka. Och kommer det långväga gäster som behöver övernatta finns det allt ett par gästrum över.
    Perfekt, jag kan både lördagen den 9:e och söndagen den 10:e, föredrar också lördag.

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    jättekul, hoppades ju på det. Visste inte att du redan planerade att ha en träff så det var inte meningen att konkurrera..... men ju fler träffar desto bättre
    Det är absolut inte att konkurrera, bara positivt med fler träffar. Väldigt bra och roligt att du rycker tag i Zoopetväst!

    Lämna en kommentar:


  • Dreama
    svarade
    Får man vara med fast man bara har "Guppysoppa".

    //Peter.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Efter att kollat kalendern inser jag att man redan är rätt fullbokad. Men andra helgen i mars skulle funka bra, lördag är väl trevligast men söndag skulle också funka. Och kommer det långväga gäster som behöver övernatta finns det allt ett par gästrum över.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Marten64
    Roligt! Jag är med!
    jättekul, hoppades ju på det. Visste inte att du redan planerade att ha en träff så det var inte meningen att konkurrera..... men ju fler träffar desto bättre

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Roligt! Jag är med!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Jag är absolut intresserad av en träff
    Grymt skojigt, tror du kan lära mig massor

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Toppen! Om det blir aktuellt för mig att åka pm:ar jag dig namn och kontaktuppgifter. Går ju inte att hälsa på någon som anonym
    Du är ju redan nando med alla

    Lämna en kommentar:


  • Tommy Vestlie
    svarade
    Jag är absolut intresserad av en träff

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Toppen! Om det blir aktuellt för mig att åka pm:ar jag dig namn och kontaktuppgifter. Går ju inte att hälsa på någon som anonym

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...