Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Nando
    svarade
    Jag förstår! Men vill bara att det ska vara tydligt att jag inte förväntar mig skjuts. Om du vill och har möjlighet att möta upp vid centralen är det såklart både trevligt och snällt, men annars tar jag enkelt en taxi.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Thomas - om du vill åka till Nol är det inga problem för mig! Då tar jag bara en taxi till Stork från hotellet efter att jag checkat in.
    Tror inte att jag åker till Nol , kommer nog hanågot som behövs förberedas här

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Thomas - om du vill åka till Nol är det inga problem för mig! Då tar jag bara en taxi till Stork från hotellet efter att jag checkat in.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Jag möter er vid Stork Zoo

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Jättekul LAncer, har ju redan räknat med dig Jag kan tänka mig Nol Dreama om jag är klar här hemma.....men vågar inte riktigt lova att jag åker dit, får som sagt se hur det ser ut här när tiden närmar sig.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Jag bokar in detta i min kalender nu .

    Lämna en kommentar:


  • Dreama
    svarade
    Vilka av oss hade tänkt att besöka Kent i Nol?

    //Peter.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Det låter som en bra planering. Jag kör från Skåne tidigt på morgonen, besöker Nol på fm och möter sen upp er andra på Stork. Efter avslutat besök på Stork finns det plats i min bil från Stork till Ekenberg om någon är i behov av det. Ska bli mycket spännande med en träff!// Ola

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Låter toppen! Jag har pm:at dig mina kontaktuppgifter.

    /Nando

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ja, hej igen. En liten uppdatering med förslag om tid.

    Nando kommer med tåget 13:45 till Gbg station. Vad säger ni om vi gör en första träff där för alla som känner att det kan passa, ni som bor i och nära Gbg och tänker åka kollektivt borde ju kunna hamna där. Jag finns på stationen med bil vid denna tidpunkt, så kan vi gemensamt åka till Stork Zoo, jag har förvarnat att vi kommer. Ni som kommer med bil kan ju då om ni vill möta upp vi stork zoo direkt runt tvåtiden. Stork zoo är en liten butik så kanske en timme där är lagom och nästa tidpunkt skulle kunna bli hemma hos mig vid halv fyra, kaffe och kaka trevliga samtal tills maten är klar, ja och sedan är det ju bara att se hur länge vi pratar akvarium och när ni vill tillbaka hem eller till hotell, så löser vi säkert de transporter som behövs då. De som vill till Nol innan har ju gott om tid för detta.

    Och till alla er som fortfarande inte bestämt sig, häng på vetja , det kommer att bli jättetrevligt.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Vad roligt!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    Jättekul Pia . Hade nog lite hoppats på det
    Skall bli kul!

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Vad roligt!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Jag hänger gärna på
    Jättekul Pia . Hade nog lite hoppats på det

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Jag hänger gärna på

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...