Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Tommy Vestlie
    svarade
    Tänkte bara meddela att jag fortsatt är PÅ. Oklart dock när i körschemat jag ansluter. Kommer troligen inte haka på till Nol eller Stork. Jag bor mitt i centrala Göteborg (Avenyn) så om någon kommer tidigt till Göteborg och inte är sugna på butiksbesöken så kan ni alltid hänga hemma hos mig fram tills dess det är dags att dra till Partille. Vi ses på lördag

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Ser framemot träffen. Första gången för mig att deltaga på en sådan här träff, normalt en enstöringsakvarist. Ja, det ska bli skoj. Tänker stiga upp tidigt på lördag och bege mig till Nol. Därefter möter jag upp er övriga på Stork.
    Tror det är detta vi alla enstöringar behöver, Sedan jag gick med i zoopet kände jag att jag ville träffa likasinnade på riktigt också. Och gick då med i en av akvarieföreningarna här i Gbg , det gav otroligt mycket och flera är ju dessutom aktiva här på zoopet så det blev en helt ny värld, att träffa folk som vill prata akvarium är härligt...

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Ja, det ska bli riktigt roligt! Jag som inte har några akvariekompisar alls i ”verkligheten” är väldigt taggad på detta.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Inte alls! Men du skrev tidigare att jag kunde få baka något till kaffet och då tänkte jag detta med att beställa från ett bageri nära dig och att jag betalar som en bra lösning. Du får ju många gäster och mycket att fixa redan som det är. Jag vill bara underlätta och bidra men självfallet tar jag inte illa upp om det inte behövs. Jag tycker det ska bli så roligt att hälsa på och är tacksam över din gästfrihet.
    Skönt, och jag tackar dig. Jag tycker bara det skall bli roligt och det kommer inte bli något extravagant utan bara en skön samkväm. Ser verkligen fram mot detta och det känns bra att så många vill komma.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Inte alls! Men du skrev tidigare att jag kunde få baka något till kaffet och då tänkte jag detta med att beställa från ett bageri nära dig och att jag betalar som en bra lösning. Du får ju många gäster och mycket att fixa redan som det är. Jag vill bara underlätta och bidra men självfallet tar jag inte illa upp om det inte behövs. Jag tycker det ska bli så roligt att hälsa på och är tacksam över din gästfrihet.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Ok!
    Hoppas du inte tar illa upp. För det är absolut inte min mening.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Ok!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Jätteskoj! Läste du mitt meddelande?
    Ja då, jag läste det tänke inte ta betalt. Är jätteglad att du vill resa långt för att komma så tänke inte mer på det.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Ser framemot träffen. Första gången för mig att deltaga på en sådan här träff, normalt en enstöringsakvarist. Ja, det ska bli skoj. Tänker stiga upp tidigt på lördag och bege mig till Nol. Därefter möter jag upp er övriga på Stork.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Jätteskoj! Läste du mitt meddelande?

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Nu börjar det dra ihop sig........

    Tyvärr har Mats fått en spelning och kommer inte kunna vara med. Även Pia har fått förhinder men kommer till Stork så får vi se hur länge hon kan stanna.
    Resten av gänget är kvar, några kommer dock hoppa storken och komma till mig när vi åker dit. Möjligtvis kan Patric och Maria komma med hem till mig och då har ni några grymt duktiga akvarister att prata med......

    förövrigt har jag inte gjort några förändringar i körschemat, vid två hos Stork, de som vill besöker Kent i Nol innan, någongång därefter gissningsvis halvfyra kaffe och bulle hos mig och lite senare köttgryta och potatisgratäng med rödvin eller öl (alkoholfritt allternativ kommer att finnas) och massor av akvariesnack.

    Det kommer att bli kanonkul

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Du har pm.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer

    Jag tänker iallafall försöka ta mig till storkzoo på egen hand . Har tänkt att åka hem på kvällen runt kl 21. Så länga man kan ta sig från dig till centralen smidigt . Ska bli riktigt roligt att träffa alla Akvarist .
    Det finns smidiga sätt både från mig och till stork, tänkte ju bara om du kom samma tid som Nando eller där runtomkring.....

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    vet du när du kommer, vill du bli hämtad på centralen? Möjlighet att sova över finns om du inte har tåg tillbaka på kvällen.
    Jag tänker iallafall försöka ta mig till storkzoo på egen hand . Har tänkt att åka hem på kvällen runt kl 21. Så länga man kan ta sig från dig till centralen smidigt . Ska bli riktigt roligt att träffa alla Akvarist .

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Har du hämtat adoketorna (stavning?)?
    Japp, ett fint litet par, men de simmade direkt in under en lövhög sedan har jag inte sett dem mer, samma gjorde bågciklider . Men nu är alla hemma. Det blir en lung helg framför karen.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...