Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Imorgon ses vi!! Ska bli väldigt spännande! Oj vad mycket möda du lagt ner Ekenberg, låter verkligen urgott. Själv lämnar jag Skåneland runt 7. Nol är första mål, därefter Trop’en och kl 14 är det som bestämt Stork! Avslutar ”hemma hos”. Känns som om det blir en magisk dag i akvariets tråd!! //Ola
    Det blir verkligen en heldag. Skall bli jättekul.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Imorgon ses vi!! Ska bli väldigt spännande! Oj vad mycket möda du lagt ner Ekenberg, låter verkligen urgott. Själv lämnar jag Skåneland runt 7. Nol är första mål, därefter Trop’en och kl 14 är det som bestämt Stork! Avslutar ”hemma hos”. Känns som om det blir en magisk dag i akvariets tråd!! //Ola

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Pia - vad synd att du inte kan komma. Hade velat prata apisar med dig . Thomas - upplägget och maten låter perfekt! Det ska bli så trevligt och jag ber till alla vädergudar att det inte blir storm/snöoväder som försenar mitt tåg. Inger - dig hade jag väldigt gärna velat träffa men förstår verkligen att det är för långt att åka.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Ha det så himla trevligt på eran träff, önskar att jag inte hade så lååångt att åka

    //Inger
    Nästa gång tar vi träffen hos dig

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ha det så himla trevligt på eran träff, önskar att jag inte hade så lååångt att åka

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Fredagskväll, imorgon händer det......

    laddar med kaffe av bästa sort och vetebröd. Samt förberett potatisgratäng , sallad och en jättegryta bouef bourguignon ( hur det uttalas, vette sjutton men smakar fantastiskt gjord på svensk älg trotts det flotta namnet) puttrar på spisen, skall stå där tre fyra timmar till så det är väl bäst att börja städa här, sa jag att jag håller på att renovera hemma samtidigt......tur att ingen kan säga till mig att jag är galen....för det vet jag ju redan. Ser fram emot imorgon och hoppas att ni alla tar det för vad det är, god mat och dryck i ett stökigt hem men med lite akvarium.

    jag repeterar bara för att...

    alla gör vad de vill på förmiddagen, Nol, Herkules, tropisk akvariefisk import, barnkalas , städar ( jag) ....

    runt 14:00 träffas vi på Stork Zoo, Ånäsvägen 40 , Göteborg . Marie och Patric är förberedda och är vi riktigt snälla får vi kanske se alla Patrics privata kar med både diskus, mal och Guppy odling

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg
    Nej Pia ......vad synd, vi får göra ett om tag med dig , Mats och Tommy helt enkelt,
    Det vet du!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    fasen... jag måste jobba hon som skulle jobba imorgon är sjuk... hade ju varit så trevligt att träffa er alla
    Nej Pia ......vad synd, vi får göra ett om tag med dig , Mats och Tommy helt enkelt,

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    fasen... jag måste jobba hon som skulle jobba imorgon är sjuk... hade ju varit så trevligt att träffa er alla

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Tack för listan! Ska bli så roligt att träffa er alla! Synd att du inte kan komma Tommy, det hade varit intressant att få snacka med dig.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Blev bestämt idag att jag skall vara i Austin, TX för arbete på måndag och tisdag. Eftersom det är en skaplig lång restid och att jag just nu är på väg till Oslo så stannar jag nog i Oslo tills på lördag för att sedan då resa direkt därifrån till Austin. Hoppas det kommer nya möjligheter längre fram.
    Attans Tommy, men vilket kul jobb du verkar ha, får jag komma till dig får du komma till mig, äh skämt å sido visst fixar vi fler tillfällen. Tråkigt dock att det inte blir nu, tänkte ju be dig kolla vad jag gör fel med mina växter...... men det får som sagt bli en annan gång.

    Lämna en kommentar:


  • Tommy Vestlie
    svarade
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Blev bestämt idag att jag skall vara i Austin, TX för arbete på måndag och tisdag. Eftersom det är en skaplig lång restid och att jag just nu är på väg till Oslo så stannar jag nog i Oslo tills på lördag för att sedan då resa direkt därifrån till Austin. Hoppas det kommer nya möjligheter längre fram.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Har du någon uppdaterad lista på vilka som kommer?
    Nej, men jag kan försöka att göra en.....snälla , om jag missar någon av er hoppas jag inte ni tar illa upp utan fyll bara på med ert namn . Alla är hjärtligt välkomna .
    Nando
    Tommy
    Marten64
    Smajlet
    Dreama
    LAncer
    ICC
    David
    PiaJo ( en stund)
    Ekenberg

    Så fortfarande runt tio, jag har erbjudit Patric och Marie från Stork att komma med. Vi får väl se hur det blir med det.
    Tror egentligen det är ett perfekt antal för att kunna prata och diskutera . Men är det någon mer som vill komma så är ni välkomna.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Har du någon uppdaterad lista på vilka som kommer?

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Tänkte bara meddela att jag fortsatt är PÅ. Oklart dock när i körschemat jag ansluter. Kommer troligen inte haka på till Nol eller Stork. Jag bor mitt i centrala Göteborg (Avenyn) så om någon kommer tidigt till Göteborg och inte är sugna på butiksbesöken så kan ni alltid hänga hemma hos mig fram tills dess det är dags att dra till Partille. Vi ses på lördag
    Jätte kul Tommy, ser verkligen fram mot att få knycka några råd från dig.......hade jag inte varit värd för eventet hade jag tillbringat tiden hos dig..... men nu får jag nog vara på stork ändå. Vi är hos mig någon gång vid halv fyra kanske och sedan är dörren öppen

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...