Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • ICC
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    Ja, men det får ju inte kroka med min höst träff tänkte sept- nov någon gång, då borde vi ju vara helt färdiga i lokalen också
    Nej det får det verkligen inte Thomas. Men det blev mycket nu i Göteborgs-trakten. Zoopet väst träff a la Fohrman i augusti, fiskauktion 28 september och Zoopet väst träff med med besök i lokalen med Thomas också i september-november. Kanske kommer att behöva välja.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Låter som vi har mycket att se fram emot. Härligt!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Benägen att hålla med. Skulle nog till och med önska september när semestrar och allt annat vad sommaren innebär börjar gå mot sitt slut. September känns lite som infarten till hösten och tilltagande intresse för hobbyn.
    Ja, men det får ju inte kroka med min höst träff tänkte sept- nov någon gång, då borde vi ju vara helt färdiga i lokalen också

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Låter bra!

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Vi kör med augusti - återkommer senare med ett datum när Marten64 har hört av sig.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Benägen att hålla med. Skulle nog till och med önska september när semestrar och allt annat vad sommaren innebär börjar gå mot sitt slut. September känns lite som infarten till hösten och tilltagande intresse för hobbyn.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Absolut lika bra om inte bättre. Nu känns det ju som tiden bara flyger iväg.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Marten64
    Det blir tyvärr lite tufft för mig att klämma in en grillträff i Juni, då vi har födelsedagskalas, student samt att jag åker till Nordnorge för arbete. Jag funderar istället att ha en träff här i Augusti. Återkommer inom några dagar med ett datum.
    Låter mycket bra, lättare med augusti

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Det blir tyvärr lite tufft för mig att klämma in en grillträff i Juni, då vi har födelsedagskalas, student samt att jag åker till Nordnorge för arbete. Jag funderar istället att ha en träff här i Augusti. Återkommer inom några dagar med ett datum.

    Lämna en kommentar:


  • Dreama
    svarade
    Jag kommer också om jag inte är upptagen.

    // Peter.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Även jag är intresserad givet att det funkar med familjen.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    kommer gärna om datumet passar

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Passar datumen min kalender så kommer jag gärna.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Jag och marten64 pratade om det i början av året (innan jag försvann till värmen) och han hade ett förslag på var vi skulle kunna vara - skulle det kunna funka Johan (marten 64)

    Lämna en kommentar:


  • smajlet
    svarade
    Helt klart intressant

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...