Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Marten64

    • July 2012
    • 1020

    Det blir tyvärr lite tufft för mig att klämma in en grillträff i Juni, då vi har födelsedagskalas, student samt att jag åker till Nordnorge för arbete. Jag funderar istället att ha en träff här i Augusti. Återkommer inom några dagar med ett datum.
    / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Ursprungligen postat av Marten64
      Det blir tyvärr lite tufft för mig att klämma in en grillträff i Juni, då vi har födelsedagskalas, student samt att jag åker till Nordnorge för arbete. Jag funderar istället att ha en träff här i Augusti. Återkommer inom några dagar med ett datum.
      Låter mycket bra, lättare med augusti
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Ekenberg
        • December 2017
        • 3910

        Absolut lika bra om inte bättre. Nu känns det ju som tiden bara flyger iväg.

        Kommentar

        • ICC
          • November 2006
          • 1310

          Benägen att hålla med. Skulle nog till och med önska september när semestrar och allt annat vad sommaren innebär börjar gå mot sitt slut. September känns lite som infarten till hösten och tilltagande intresse för hobbyn.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            Vi kör med augusti - återkommer senare med ett datum när Marten64 har hört av sig.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Nando

              • October 2017
              • 6050

              Låter bra!

              Kommentar

              • Ekenberg
                • December 2017
                • 3910

                Ursprungligen postat av ICC
                Benägen att hålla med. Skulle nog till och med önska september när semestrar och allt annat vad sommaren innebär börjar gå mot sitt slut. September känns lite som infarten till hösten och tilltagande intresse för hobbyn.
                Ja, men det får ju inte kroka med min höst träff tänkte sept- nov någon gång, då borde vi ju vara helt färdiga i lokalen också

                Kommentar

                • Nando

                  • October 2017
                  • 6050

                  Låter som vi har mycket att se fram emot. Härligt!

                  Kommentar

                  • ICC
                    • November 2006
                    • 1310

                    Ursprungligen postat av Ekenberg

                    Ja, men det får ju inte kroka med min höst träff tänkte sept- nov någon gång, då borde vi ju vara helt färdiga i lokalen också
                    Nej det får det verkligen inte Thomas. Men det blev mycket nu i Göteborgs-trakten. Zoopet väst träff a la Fohrman i augusti, fiskauktion 28 september och Zoopet väst träff med med besök i lokalen med Thomas också i september-november. Kanske kommer att behöva välja.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...