Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LAncer

    • February 2010
    • 846

    Kommentar

    • Marten64

      • July 2012
      • 1020

      Även jag stämmer upp i ett stort Tack till dig Thomas och de av dina söner som jag träffade samt alla andra trevliga zoopetare. Tack för god mat och dryck. Det var verkligen en fröjd att se alla dina akvarie med så många välmående fiskar. Vackra Diskusar i spännande kombinationer med en rad olika arter.
      / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

      Kommentar

      • Ekenberg
        • December 2017
        • 3910

        Ursprungligen postat av Nando
        Så, nu har vi ätit en fantastiskt god middag hos Thomas. Jag kastar in några bilder!
        Kul att någon tog kort, jag njöt ju bara av sällskapet .....vilken kväll

        Kommentar

        • Ekenberg
          • December 2017
          • 3910

          Ursprungligen postat av LAncer
          En riktigt rolig dag/kväll ska jag säga . Jag får tacka att man fick komma och tackar alla som kom som gjorde det till en bra träff. Och ett stor tack till Ekenberg som tog i mot oss alla i sitt hem med alla fina Akvarium.
          Tack själv, tycker det var en fantastiskt trevlig kväll och att ni alla kom..

          Kommentar

          • Ekenberg
            • December 2017
            • 3910

            Ursprungligen postat av Dreama
            Tack Ekenberg för god mat, gott kaffe med dopp och att vi fick vara hemma hos Dig och titta på Dina fina akvarium med granna Diskusar och även de andra fiskarna. Tack också Ni andra för trevligt och roligt akvariesnack.
            Grymt kul Dreama , hoppas fiskarna klarade partyt, nu kommer jag hem till dig nästa gång på fika.

            Kommentar

            • Ekenberg
              • December 2017
              • 3910

              Ursprungligen postat av smajlet
              Tack alla för en trevlig och rolig träff, roligt att träffa er in real lite .

              Ett stort tack för mycket god mat och gästfrihet. Och för att vi fick komma hem till dig och titta på akvariumen.

              Mycket finna diskus. Klicka på bilden för större version

Namn: FB920565-D756-42C1-B2D5-3E7B34F8A580.jpeg
Visningar: 136
Storlek: 1,01 MB
ID: 2399609
              Klicka på bilden för större version

Namn: DEE1CA05-A9E8-4A4C-B62D-037D80B35ADC.jpeg
Visningar: 128
Storlek: 855,3 KB
ID: 2399610
              Klicka på bilden för större version

Namn: 967BF640-226A-4136-B18E-3D5AE2CE11CB.jpeg
Visningar: 127
Storlek: 931,6 KB
ID: 2399611
              Klicka på bilden för större version

Namn: EC6539A8-EEB1-47A6-B09F-F8AB5CB81C17.jpeg
Visningar: 134
Storlek: 990,0 KB
ID: 2399612
              Tack själv, nästa gång kommer jag till dig.....jättekul att träffas på riktigt, kändes ju som vi redan kände varandra.

              Kommentar

              • Ekenberg
                • December 2017
                • 3910

                Ursprungligen postat av Nando
                Även jag vill passa på att tacka er alla, i synnerhet Thomas, för en väldigt trevlig eftermiddag och kväll! Lätt värt att åka från Stockholm för att få vara med om detta! Nu slappar jag på hotellet och njuter av tanken på att få sova utan att störas av något barn samt att få äta hotellfrukost i lugn och ro
                Jättekul att ses på riktigt.....nu vet vi vem du är

                Kommentar

                • Ekenberg
                  • December 2017
                  • 3910

                  Ursprungligen postat av ICC
                  Tillbaks i Skåne, efter en helt fantastiskt dag med Zoopet väst. Superlyckat!! Mycket trevlig att få träffa er som var där. Och ett speciellt tack till Thomas som öppnade upp sitt hem och bjöd på en gästfrihet med mat som var långt mer än vad man kunde förvänta sig, kanon och stort tack!!
                  Riktigt kul att ses, vi är många som tycker om dina inlägg och råd, alltid lika trevliga och lärorika, nu vill vi alla att du startar en projekt tråd med din akvaristiska resa...

                  Kommentar

                  • Ekenberg
                    • December 2017
                    • 3910

                    Ursprungligen postat av Marten64
                    Även jag stämmer upp i ett stort Tack till dig Thomas och de av dina söner som jag träffade samt alla andra trevliga zoopetare. Tack för god mat och dryck. Det var verkligen en fröjd att se alla dina akvarie med så många välmående fiskar. Vackra Diskusar i spännande kombinationer med en rad olika arter.
                    Jättekul och det blev blodad tand så det kommer bli mer gånger....jätte kul verkligen

                    Kommentar

                    • Ekenberg
                      • December 2017
                      • 3910

                      så, kvällen är slut sista gästen har gott och jag sitter här och njuter av ett glas mjölk.....

                      tror kanske att det blev lite mer alkoholhaltig drycke än vanligt så några glas mjölk innan läggdags kan allt behövas, men vilken kväll..euforia fast jag missade Melodifestivalen .... vad grymt skoj det var att träffa er alla på riktigt, detta gör vi om. Sitter kvar vid akvarierna i vardagsrummet, nu är bågciklidshanen framme igen efter sitt fursvunnande under hela kvällen, och hans öga ser bättre ut. Ivanacara hanen vaktar grottan och just nu kom även honan fram, alldeles säkert finns något spännande i grottan, tre diskuspar putsar sina rotbita, ja och pumpsida.....två bolivianska fjärilciklider står och spänner sig för varandra.

                      jag är bara helt grymt nöjd, viken eftermiddag det var........vilka trevliga möten, vilken helt fantastisk mat ( ja jag kan med att säga det ) vad lyckat det var.
                      Det kommer inte dröja länge till nästa gång.......

                      Kommentar

                      • Nando

                        • October 2017
                        • 6050

                        Ursprungligen postat av Ekenberg

                        Riktigt kul att ses, vi är många som tycker om dina inlägg och råd, alltid lika trevliga och lärorika, nu vill vi alla att du startar en projekt tråd med din akvaristiska resa...
                        Jag instämmer! Vore toppen om du hade en tråd ICC!

                        Kommentar

                        • Nando

                          • October 2017
                          • 6050

                          Thomas - fint att höra att bågfenshanen verkar bättre! Härligt också att även du kunde uppskatta träffen. Ibland blir man ju så uppe i rollen som värd att det är svårt att njuta av stunden.

                          Jag sitter på tåget hem och känner mig glad och nöjd över att ha fått träffa er alla! Trevlig söndag!

                          Kommentar

                          • ICC
                            • November 2006
                            • 1310

                            Ursprungligen postat av Ekenberg

                            Riktigt kul att ses, vi är många som tycker om dina inlägg och råd, alltid lika trevliga och lärorika, nu vill vi alla att du startar en projekt tråd med din akvaristiska resa...
                            Detsamma, och tack för de varma orden!
                            Kör försiktigt på vägarna, och lycka till med inköpen till lokalen idag

                            Kommentar

                            • ICC
                              • November 2006
                              • 1310

                              Ursprungligen postat av Nando

                              Jag instämmer! Vore toppen om du hade en tråd ICC!
                              Hmm, ja det kanske jag skulle göra...får fundera å samla mod ett tag.

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48147

                                Synd att man missade detta, nästa gång så kan förhoppningsvis även jag komma.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...