Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    #91
    fasen... jag måste jobba hon som skulle jobba imorgon är sjuk... hade ju varit så trevligt att träffa er alla
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Ekenberg
      • December 2017
      • 3910

      #92
      Ursprungligen postat av PiaJo
      fasen... jag måste jobba hon som skulle jobba imorgon är sjuk... hade ju varit så trevligt att träffa er alla
      Nej Pia ......vad synd, vi får göra ett om tag med dig , Mats och Tommy helt enkelt,

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        #93
        Ursprungligen postat av Ekenberg
        Nej Pia ......vad synd, vi får göra ett om tag med dig , Mats och Tommy helt enkelt,
        Det vet du!

        Kommentar

        • Ekenberg
          • December 2017
          • 3910

          #94
          Fredagskväll, imorgon händer det......

          laddar med kaffe av bästa sort och vetebröd. Samt förberett potatisgratäng , sallad och en jättegryta bouef bourguignon ( hur det uttalas, vette sjutton men smakar fantastiskt gjord på svensk älg trotts det flotta namnet) puttrar på spisen, skall stå där tre fyra timmar till så det är väl bäst att börja städa här, sa jag att jag håller på att renovera hemma samtidigt......tur att ingen kan säga till mig att jag är galen....för det vet jag ju redan. Ser fram emot imorgon och hoppas att ni alla tar det för vad det är, god mat och dryck i ett stökigt hem men med lite akvarium.

          jag repeterar bara för att...

          alla gör vad de vill på förmiddagen, Nol, Herkules, tropisk akvariefisk import, barnkalas , städar ( jag) ....

          runt 14:00 träffas vi på Stork Zoo, Ånäsvägen 40 , Göteborg . Marie och Patric är förberedda och är vi riktigt snälla får vi kanske se alla Patrics privata kar med både diskus, mal och Guppy odling

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            #95
            Ha det så himla trevligt på eran träff, önskar att jag inte hade så lååångt att åka

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Ekenberg
              • December 2017
              • 3910

              #96
              Ursprungligen postat av Inger H
              Ha det så himla trevligt på eran träff, önskar att jag inte hade så lååångt att åka

              //Inger
              Nästa gång tar vi träffen hos dig

              Kommentar

              • Nando

                • October 2017
                • 6050

                #97
                Pia - vad synd att du inte kan komma. Hade velat prata apisar med dig . Thomas - upplägget och maten låter perfekt! Det ska bli så trevligt och jag ber till alla vädergudar att det inte blir storm/snöoväder som försenar mitt tåg. Inger - dig hade jag väldigt gärna velat träffa men förstår verkligen att det är för långt att åka.

                Kommentar

                • ICC
                  • November 2006
                  • 1310

                  #98
                  Imorgon ses vi!! Ska bli väldigt spännande! Oj vad mycket möda du lagt ner Ekenberg, låter verkligen urgott. Själv lämnar jag Skåneland runt 7. Nol är första mål, därefter Trop’en och kl 14 är det som bestämt Stork! Avslutar ”hemma hos”. Känns som om det blir en magisk dag i akvariets tråd!! //Ola

                  Kommentar

                  • Ekenberg
                    • December 2017
                    • 3910

                    #99
                    Ursprungligen postat av ICC
                    Imorgon ses vi!! Ska bli väldigt spännande! Oj vad mycket möda du lagt ner Ekenberg, låter verkligen urgott. Själv lämnar jag Skåneland runt 7. Nol är första mål, därefter Trop’en och kl 14 är det som bestämt Stork! Avslutar ”hemma hos”. Känns som om det blir en magisk dag i akvariets tråd!! //Ola
                    Det blir verkligen en heldag. Skall bli jättekul.

                    Kommentar

                    • Tommy Vestlie
                      • August 2014
                      • 2097

                      Har ni tid och lust så kanske ni kan dela mer er av lite bilder från träffen? Själv så inleder jag en lite längre resa idag, håller tummarna för wifi på flyget . Önskar er alla en supertrevlig dag.
                      Proud member of Aquascapers of Sweden

                      Kommentar

                      • Ekenberg
                        • December 2017
                        • 3910

                        Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                        Har ni tid och lust så kanske ni kan dela mer er av lite bilder från träffen? Själv så inleder jag en lite längre resa idag, håller tummarna för wifi på flyget . Önskar er alla en supertrevlig dag.
                        Vi får väl se, kanske blir det lite foton på annat än fisk

                        Kommentar

                        • LAncer

                          • February 2010
                          • 846

                          Då var iallafall jag på G ner mot Göteborg..

                          Kommentar

                          • Nando

                            • October 2017
                            • 6050

                            Jag sitter på pendeln mot Stockholm Central för byte till tåg mot Göteborg!

                            Kommentar

                            • Ekenberg
                              • December 2017
                              • 3910

                              Ursprungligen postat av LAncer
                              Då var iallafall jag på G ner mot Göteborg..
                              Känns bra, här är dammsugaren igån..... när anländer du Göteborg?

                              Kommentar

                              • Ekenberg
                                • December 2017
                                • 3910

                                Ursprungligen postat av Nando
                                Jag sitter på pendeln mot Stockholm Central för byte till tåg mot Göteborg!
                                Ingen snöstorm i sikte, men jag kan nog glömma diskusar i solsken idag....

                                Kommentar

                                Arbetssätt...