Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ICC
    • November 2006
    • 1310

    #76
    Ser framemot träffen. Första gången för mig att deltaga på en sådan här träff, normalt en enstöringsakvarist. Ja, det ska bli skoj. Tänker stiga upp tidigt på lördag och bege mig till Nol. Därefter möter jag upp er övriga på Stork.

    Kommentar

    • Ekenberg
      • December 2017
      • 3910

      #77
      Ursprungligen postat av Nando
      Jätteskoj! Läste du mitt meddelande?
      Ja då, jag läste det tänke inte ta betalt. Är jätteglad att du vill resa långt för att komma så tänke inte mer på det.

      Kommentar

      • Nando

        • October 2017
        • 6050

        #78
        Ok!

        Kommentar

        • Ekenberg
          • December 2017
          • 3910

          #79
          Ursprungligen postat av Nando
          Ok!
          Hoppas du inte tar illa upp. För det är absolut inte min mening.

          Kommentar

          • Nando

            • October 2017
            • 6050

            #80
            Inte alls! Men du skrev tidigare att jag kunde få baka något till kaffet och då tänkte jag detta med att beställa från ett bageri nära dig och att jag betalar som en bra lösning. Du får ju många gäster och mycket att fixa redan som det är. Jag vill bara underlätta och bidra men självfallet tar jag inte illa upp om det inte behövs. Jag tycker det ska bli så roligt att hälsa på och är tacksam över din gästfrihet.

            Kommentar

            • Ekenberg
              • December 2017
              • 3910

              #81
              Ursprungligen postat av Nando
              Inte alls! Men du skrev tidigare att jag kunde få baka något till kaffet och då tänkte jag detta med att beställa från ett bageri nära dig och att jag betalar som en bra lösning. Du får ju många gäster och mycket att fixa redan som det är. Jag vill bara underlätta och bidra men självfallet tar jag inte illa upp om det inte behövs. Jag tycker det ska bli så roligt att hälsa på och är tacksam över din gästfrihet.
              Skönt, och jag tackar dig. Jag tycker bara det skall bli roligt och det kommer inte bli något extravagant utan bara en skön samkväm. Ser verkligen fram mot detta och det känns bra att så många vill komma.

              Kommentar

              • Nando

                • October 2017
                • 6050

                #82
                Ja, det ska bli riktigt roligt! Jag som inte har några akvariekompisar alls i ”verkligheten” är väldigt taggad på detta.

                Kommentar

                • Ekenberg
                  • December 2017
                  • 3910

                  #83
                  Ursprungligen postat av ICC
                  Ser framemot träffen. Första gången för mig att deltaga på en sådan här träff, normalt en enstöringsakvarist. Ja, det ska bli skoj. Tänker stiga upp tidigt på lördag och bege mig till Nol. Därefter möter jag upp er övriga på Stork.
                  Tror det är detta vi alla enstöringar behöver, Sedan jag gick med i zoopet kände jag att jag ville träffa likasinnade på riktigt också. Och gick då med i en av akvarieföreningarna här i Gbg , det gav otroligt mycket och flera är ju dessutom aktiva här på zoopet så det blev en helt ny värld, att träffa folk som vill prata akvarium är härligt...

                  Kommentar

                  • Tommy Vestlie
                    • August 2014
                    • 2097

                    #84
                    Tänkte bara meddela att jag fortsatt är PÅ. Oklart dock när i körschemat jag ansluter. Kommer troligen inte haka på till Nol eller Stork. Jag bor mitt i centrala Göteborg (Avenyn) så om någon kommer tidigt till Göteborg och inte är sugna på butiksbesöken så kan ni alltid hänga hemma hos mig fram tills dess det är dags att dra till Partille. Vi ses på lördag
                    Proud member of Aquascapers of Sweden

                    Kommentar

                    • Ekenberg
                      • December 2017
                      • 3910

                      #85
                      Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                      Tänkte bara meddela att jag fortsatt är PÅ. Oklart dock när i körschemat jag ansluter. Kommer troligen inte haka på till Nol eller Stork. Jag bor mitt i centrala Göteborg (Avenyn) så om någon kommer tidigt till Göteborg och inte är sugna på butiksbesöken så kan ni alltid hänga hemma hos mig fram tills dess det är dags att dra till Partille. Vi ses på lördag
                      Jätte kul Tommy, ser verkligen fram mot att få knycka några råd från dig.......hade jag inte varit värd för eventet hade jag tillbringat tiden hos dig..... men nu får jag nog vara på stork ändå. Vi är hos mig någon gång vid halv fyra kanske och sedan är dörren öppen

                      Kommentar

                      • Nando

                        • October 2017
                        • 6050

                        #86
                        Har du någon uppdaterad lista på vilka som kommer?

                        Kommentar

                        • Ekenberg
                          • December 2017
                          • 3910

                          #87
                          Ursprungligen postat av Nando
                          Har du någon uppdaterad lista på vilka som kommer?
                          Nej, men jag kan försöka att göra en.....snälla , om jag missar någon av er hoppas jag inte ni tar illa upp utan fyll bara på med ert namn . Alla är hjärtligt välkomna .
                          Nando
                          Tommy
                          Marten64
                          Smajlet
                          Dreama
                          LAncer
                          ICC
                          David
                          PiaJo ( en stund)
                          Ekenberg

                          Så fortfarande runt tio, jag har erbjudit Patric och Marie från Stork att komma med. Vi får väl se hur det blir med det.
                          Tror egentligen det är ett perfekt antal för att kunna prata och diskutera . Men är det någon mer som vill komma så är ni välkomna.

                          Kommentar

                          • Tommy Vestlie
                            • August 2014
                            • 2097

                            #88
                            Det blir inte alltid som man tänkt sig. Blev bestämt idag att jag skall vara i Austin, TX för arbete på måndag och tisdag. Eftersom det är en skaplig lång restid och att jag just nu är på väg till Oslo så stannar jag nog i Oslo tills på lördag för att sedan då resa direkt därifrån till Austin. Hoppas det kommer nya möjligheter längre fram.
                            Proud member of Aquascapers of Sweden

                            Kommentar

                            • Ekenberg
                              • December 2017
                              • 3910

                              #89
                              Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                              Det blir inte alltid som man tänkt sig. Blev bestämt idag att jag skall vara i Austin, TX för arbete på måndag och tisdag. Eftersom det är en skaplig lång restid och att jag just nu är på väg till Oslo så stannar jag nog i Oslo tills på lördag för att sedan då resa direkt därifrån till Austin. Hoppas det kommer nya möjligheter längre fram.
                              Attans Tommy, men vilket kul jobb du verkar ha, får jag komma till dig får du komma till mig, äh skämt å sido visst fixar vi fler tillfällen. Tråkigt dock att det inte blir nu, tänkte ju be dig kolla vad jag gör fel med mina växter...... men det får som sagt bli en annan gång.

                              Kommentar

                              • Nando

                                • October 2017
                                • 6050

                                #90
                                Tack för listan! Ska bli så roligt att träffa er alla! Synd att du inte kan komma Tommy, det hade varit intressant att få snacka med dig.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...