Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ekenberg
    • December 2017
    • 3910

    #16
    Efter att kollat kalendern inser jag att man redan är rätt fullbokad. Men andra helgen i mars skulle funka bra, lördag är väl trevligast men söndag skulle också funka. Och kommer det långväga gäster som behöver övernatta finns det allt ett par gästrum över.

    Kommentar

    • Dreama

      • November 2007
      • 286

      #17
      Får man vara med fast man bara har "Guppysoppa".

      //Peter.

      Kommentar

      • Marten64

        • July 2012
        • 1020

        #18
        Ursprungligen postat av Ekenberg

        jättekul, hoppades ju på det. Visste inte att du redan planerade att ha en träff så det var inte meningen att konkurrera..... men ju fler träffar desto bättre
        Det är absolut inte att konkurrera, bara positivt med fler träffar. Väldigt bra och roligt att du rycker tag i Zoopetväst!
        / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

        Kommentar

        • Marten64

          • July 2012
          • 1020

          #19
          Ursprungligen postat av Ekenberg
          Efter att kollat kalendern inser jag att man redan är rätt fullbokad. Men andra helgen i mars skulle funka bra, lördag är väl trevligast men söndag skulle också funka. Och kommer det långväga gäster som behöver övernatta finns det allt ett par gästrum över.
          Perfekt, jag kan både lördagen den 9:e och söndagen den 10:e, föredrar också lördag.
          / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

          Kommentar

          • Marten64

            • July 2012
            • 1020

            #20
            Ursprungligen postat av Dreama
            Får man vara med fast man bara har "Guppysoppa".

            //Peter.
            Det tror jag inte du behöver oroa dig för och det finns inget bara inom akvaristik.
            / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

            Kommentar

            • Nando

              • October 2017
              • 6050

              #21
              Alltså lördagen den 9 mars? Jag ska kolla med min man att det funkar att jag reser bort då. Vi har ju två ganska små barn så det kräver lite planering. Om jag kommer på träffen så bor jag på hotell. Vet du om det finns något i närheten av din bostad? Tack för erbjudandet om gästrum, det var vänligt!

              Kommentar

              • Ekenberg
                • December 2017
                • 3910

                #22
                Ursprungligen postat av Dreama
                Får man vara med fast man bara har "Guppysoppa".

                //Peter.
                Som sagt, finns inget bara, det viktiga är att man vill prata akvarium och akvariefisk.....alla är välkomna. Du också Peter

                Kommentar

                • Ekenberg
                  • December 2017
                  • 3910

                  #23
                  Ursprungligen postat av Nando
                  Alltså lördagen den 9 mars? Jag ska kolla med min man att det funkar att jag reser bort då. Vi har ju två ganska små barn så det kräver lite planering. Om jag kommer på träffen så bor jag på hotell. Vet du om det finns något i närheten av din bostad? Tack för erbjudandet om gästrum, det var vänligt!
                  Jätteroligt om du vill komma så långväga, kanske lyckas du att få med några mer stockholmare det flnns ju hotell i närheten, frågan är väl hur du reser. Flyg, tåg eller buss,bil? Kommer du med tåg är det lättast att ta något av alla hotell runt Göteborg station. Om det är flyg är det lättast vid flygplatsen och kör du bil finns det flera att välja på i närheten.

                  Kommentar

                  • Nando

                    • October 2017
                    • 6050

                    #24
                    Jag tar tåget i så fall.

                    Kommentar

                    • Dreama

                      • November 2007
                      • 286

                      #25
                      Man tackar.

                      Kommentar

                      • Ekenberg
                        • December 2017
                        • 3910

                        #26
                        Ursprungligen postat av Nando
                        Jag tar tåget i så fall.
                        Absolut smidigast, då tycker jag att du kollar var du får det biligaste rummet nära stationen, jag bor ju inte på hotell i Göteborg men det ligger runt tio hotell precis runt stationen, drottningtorget. Gissar att vi ordnar så att någon hämtar och lämnar dig där du bor. Annars går det både buss och pendel hit på ungefär åtta minuter. Så även om jag bor i grannkommunen är det ju inga direkta avstånd. Hoppas du får det att funka.

                        Kommentar

                        • Ekenberg
                          • December 2017
                          • 3910

                          #27
                          Ursprungligen postat av Dreama
                          Man tackar.
                          Hahah, så lite så. Och du bor väl på gångavstånd

                          Kommentar

                          • Nando

                            • October 2017
                            • 6050

                            #28
                            Ursprungligen postat av Ekenberg

                            Absolut smidigast, då tycker jag att du kollar var du får det biligaste rummet nära stationen, jag bor ju inte på hotell i Göteborg men det ligger runt tio hotell precis runt stationen, drottningtorget. Gissar att vi ordnar så att någon hämtar och lämnar dig där du bor. Annars går det både buss och pendel hit på ungefär åtta minuter. Så även om jag bor i grannkommunen är det ju inga direkta avstånd. Hoppas du får det att funka.
                            Toppen, jag kollar och återkommer. Ingen behöver hämta/lämna. Jag tar buss, pendel eller taxi.

                            Kommentar

                            • Dreama

                              • November 2007
                              • 286

                              #29
                              Ursprungligen postat av Ekenberg

                              Hahah, så lite så. Och du bor väl på gångavstånd
                              Det stämmer.

                              Kommentar

                              • ICC
                                • November 2006
                                • 1310

                                #30
                                Intresset verkar stort
                                Spikas den helgen 9 eller 10 mars så skulle jag också kunna komma. I så fall kör jag från Skåne tidigt, passar på att besöka Nol och den berömda Stork Zoo som ofta nämns i din tråd Ekenberg. Det skulle ju kunna bli en trevlig fiskhelg

                                Apropå Stork Zoo, en idé vore ju att börja träffen på Stork Zoo. Patrik skulle säkert uppskatta att du drog dit massa kunder till butiken, som lite tack för hjälpen med diskusresan.
                                Senast redigerad av ICC; 16 January 2019, 08:20.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...