Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ekenberg
    • December 2017
    • 3910

    Zoopet väst träff

    visst vore det rolig, jag är ju ny här på forumet men har flera gånger hört talas om dessa träffar som zoopet väst hade tidigare. Och forum i all ära, men visst ger det en till dimension av hobbyn när man träffas på riktigt. Så utan att vara klar med renoveringsarbeten här hemma, blir man någonsin klar.... och med sjuka fiskar i ett kar, med ett halvfärdigt akvarierum så har jag kommit till insikten att, skall jag vänta på att jag lyckas slutföra alla projekt innan jag föreslår en träff hemma hos mig, ja då kommer det nog aldrig att bli av.
    så med detta, röriga och ogenomtänkta inlägg tänkte jag bara kolla om det finns ett intresse för zoopetare att träffas hos mig ( Partille när Göteborg ) för att bara prata om vår hobby på ett otvunget sätt nu innan våren anländer. Så vad säger ni? ( jag gör en grymm chili con carne)
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    #2
    Jag är med! Skulle var oerhört kul att se dina fina kar irl - och vill gärna träffas till!

    Kommentar

    • Ekenberg
      • December 2017
      • 3910

      #3
      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
      Jag är med! Skulle var oerhört kul att se dina fina kar irl - och vill gärna träffas till!
      Låter bra, ja är det ingen annan får vi ju ta det på tu man hand......

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        #4
        Ursprungligen postat av Ekenberg
        Låter bra, ja är det ingen annan får vi ju ta det på tu man hand......
        Japp!

        Kommentar

        • LAncer

          • February 2010
          • 846

          #5
          Träffa är ju alltid roligt och prata med andra med samma intresse och även kolla på dessas kar .

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            #6
            Trevligt förslag.
            Jag träffade Marten64 på GCAS-mötet nu i tisdags och vi pratade om att ha vi skulle försöka ha en träff till försommaren hemma hos honom. Han har ju en riktigt häftig damm utomhus. Förr hade vi ju många riktigt trevliga träffar i Zoopetklubbväst men det hela "rann ut i sanden" och på skutet var det ju bara några få som dök upp (bland dem - jag och marten64). Så vi sa att även om ingen annan kommer så gör vi ändå ett försök till försommaren. Så detta kommer vi att återkomma till.

            Detta står absolut inte i motsättning till det förslag som kommit upp här så det tycker jag att ni skall köra på.
            För min del så "försvinner" jag dock snart (i början av februari) igen eftersom jag numera bor halva året i Spanien. Men jag hoppas att detta initiativ blir lyckat och ser fram emot rapporter
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Nando

              • October 2017
              • 6032

              #7
              Thomas - jag skulle hemskt gärna vara med på en träff hos dig om jag får ihop det praktiskt (och förutsatt att ni tål en Stockholmare i Göteborg ).

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48147

                #8
                Ursprungligen postat av Nando
                Thomas - jag skulle hemskt gärna vara med på en träff hos dig om jag får ihop det praktiskt (och förutsatt att ni tål en Stockholmare i Göteborg ).
                Bara 2 påpekande
                1/ Partille ligger inte i Göteborg
                2/ Fast å andra sidan så är det väl ingen svensk (förutom nollåttorna då) som tål stockholmare

                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Ekenberg
                  • December 2017
                  • 3910

                  #9
                  Kul att se att intresse finns, blir ju en kanon vår med flera träffar, och naturligtvis är ju zoopet medlemmar som är beredda att åka extra välkomna, jättekul om du kommer Nando ( jag tycker om stockholmare , troligen för att jag är partillebo och inte göteborgare) spontan tanke är slutet av februari början av mars. Jag kollar kalendern här under veckan och återkommer med datum, så är det ju bara att hoppas att flera kommer.

                  Kommentar

                  • Nando

                    • October 2017
                    • 6032

                    #10
                    Toppen! Om det blir aktuellt för mig att åka pm:ar jag dig namn och kontaktuppgifter. Går ju inte att hälsa på någon som anonym

                    Kommentar

                    • Tommy Vestlie
                      • August 2014
                      • 2097

                      #11
                      Jag är absolut intresserad av en träff
                      Proud member of Aquascapers of Sweden

                      Kommentar

                      • Ekenberg
                        • December 2017
                        • 3910

                        #12
                        Ursprungligen postat av Nando
                        Toppen! Om det blir aktuellt för mig att åka pm:ar jag dig namn och kontaktuppgifter. Går ju inte att hälsa på någon som anonym
                        Du är ju redan nando med alla

                        Kommentar

                        • Ekenberg
                          • December 2017
                          • 3910

                          #13
                          Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                          Jag är absolut intresserad av en träff
                          Grymt skojigt, tror du kan lära mig massor

                          Kommentar

                          • Marten64

                            • July 2012
                            • 1020

                            #14
                            Roligt! Jag är med!
                            / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

                            Kommentar

                            • Ekenberg
                              • December 2017
                              • 3910

                              #15
                              Ursprungligen postat av Marten64
                              Roligt! Jag är med!
                              jättekul, hoppades ju på det. Visste inte att du redan planerade att ha en träff så det var inte meningen att konkurrera..... men ju fler träffar desto bättre

                              Kommentar

                              Arbetssätt...