Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nando

    • October 2017
    • 6032

    #46
    Låter toppen! Jag har pm:at dig mina kontaktuppgifter.

    /Nando

    Kommentar

    • ICC
      • November 2006
      • 1310

      #47
      Det låter som en bra planering. Jag kör från Skåne tidigt på morgonen, besöker Nol på fm och möter sen upp er andra på Stork. Efter avslutat besök på Stork finns det plats i min bil från Stork till Ekenberg om någon är i behov av det. Ska bli mycket spännande med en träff!// Ola

      Kommentar

      • Dreama

        • November 2007
        • 286

        #48
        Vilka av oss hade tänkt att besöka Kent i Nol?

        //Peter.

        Kommentar

        • LAncer

          • February 2010
          • 846

          #49
          Jag bokar in detta i min kalender nu .

          Kommentar

          • Ekenberg
            • December 2017
            • 3910

            #50
            Jättekul LAncer, har ju redan räknat med dig Jag kan tänka mig Nol Dreama om jag är klar här hemma.....men vågar inte riktigt lova att jag åker dit, får som sagt se hur det ser ut här när tiden närmar sig.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              #51
              Jag möter er vid Stork Zoo
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Nando

                • October 2017
                • 6032

                #52
                Thomas - om du vill åka till Nol är det inga problem för mig! Då tar jag bara en taxi till Stork från hotellet efter att jag checkat in.

                Kommentar

                • Ekenberg
                  • December 2017
                  • 3910

                  #53
                  Ursprungligen postat av Nando
                  Thomas - om du vill åka till Nol är det inga problem för mig! Då tar jag bara en taxi till Stork från hotellet efter att jag checkat in.
                  Tror inte att jag åker till Nol , kommer nog hanågot som behövs förberedas här

                  Kommentar

                  • Nando

                    • October 2017
                    • 6032

                    #54
                    Jag förstår! Men vill bara att det ska vara tydligt att jag inte förväntar mig skjuts. Om du vill och har möjlighet att möta upp vid centralen är det såklart både trevligt och snällt, men annars tar jag enkelt en taxi.

                    Kommentar

                    • Ekenberg
                      • December 2017
                      • 3910

                      #55
                      Ursprungligen postat av Nando
                      Jag förstår! Men vill bara att det ska vara tydligt att jag inte förväntar mig skjuts. Om du vill och har möjlighet att möta upp vid centralen är det såklart både trevligt och snällt, men annars tar jag enkelt en taxi.
                      Eftersom jag ändå skall till Stork med bil är det inget problem. Tänkte dessutom att det kunde vara en bra punkt att träffas om fler kom med det kollektiva, men alla kanske kör bil. Kan även hämta vid ditt hotell om du vill checka in först.

                      Kommentar

                      • Nando

                        • October 2017
                        • 6032

                        #56
                        Ok, vi hörs närmare när det är dags!

                        Kommentar

                        • Dreama

                          • November 2007
                          • 286

                          #57
                          Som jag frågat förrut är det några fler än Ola/ICC som tänkt besöka Kent i Nol?

                          //Peter

                          Kommentar

                          • LAncer

                            • February 2010
                            • 846

                            #58
                            Ursprungligen postat av Dreama
                            Som jag frågat förrut är det några fler än Ola/ICC som tänkt besöka Kent i Nol?

                            //Peter
                            Jag har nog tänkt att åka dit en sväng om jag kommer i väg i bar tid på morgonen

                            Kommentar

                            • Ekenberg
                              • December 2017
                              • 3910

                              #59
                              Hej på er.

                              Snart är det dax, träff hemma hos, jag ser verkligen framemot detta. Jag tror att det blir jättekul.

                              En liten repetition, lördag den 9 mars kör vi en träff. De som vill börjar dagen med Nol och ett besök hos Kent.
                              Därefter kör vi ett uppsamlings hit på Stork zoo, jag hämtar upp de som vill vid Centralstationen kvart i två, och kommer till Stork runt två.
                              de stor naturligtvis alla fritt att vara där tidigare om man vill. Vid tre åker vi hem till mig, jag bor i Partille, Stadssoldatensväg 18, cirka tio minuter med bil från Stork zoo. När vi kommer till mig bjuder jag på kaffe eller te och kaka. Så pratar och umgås vi och så kör vi maten vid fem. Så var min plan men är helt flexibel. Och ni som har något inplanerat på lördagen får naturligtvis komma senare under eftermiddagen.

                              mitt telefonnummer är 0707 298992 och alla är välkomna, finns fortfarande platser kvar

                              Kommentar

                              • ICC
                                • November 2006
                                • 1310

                                #60
                                Ser framemot denna träff, och även få se dina akvarium live. Likaså resan och akvariebutiker. Det blir en bra lördag förutspår jag.
                                Det blir ju en del förberedelser för dig Ekenberg, både i tid och utlägg. Jag är beredd att stötta ekonomiskt. Såg att du lade ut ditt nummer. Jag swishar så gärna till dig

                                Kommentar

                                Arbetssätt...