Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ekenberg
    • December 2017
    • 3910

    #31
    Ursprungligen postat av ICC
    Intresset verkar stort
    Spikas den helgen 9 eller 10 mars så skulle jag också kunna komma. I så fall kör jag från Skåne tidigt, passar på att besöka Nol och den berömda Stork Zoo som ofta nämns i din tråd Ekenberg. Det skulle ju kunna bli en trevlig fiskhelg

    Apropå Stork Zoo, en idé vore ju att börja träffen på Stork Zoo. Patrik skulle säkert uppskatta att du drog dit massa kunder till butiken, som lite tack för hjälpen med diskusresan.
    Min tanke är nog att klämma in stork också, men hade tänkt prata med Patric och Marie om detta först. Jätteroligt att du kommer. Det blir ju än bra spridning

    Kommentar

    • Nando

      • October 2017
      • 6032

      #32
      Är lördagen den 9 mars spikad nu? Vilken tid ungefär tänker du att det börjar hos dig? Jag ska ta ett beslut i helgen och i så fall boka biljetter och tåg direkt.

      Kommentar

      • Ekenberg
        • December 2017
        • 3910

        #33
        Ursprungligen postat av Nando
        Är lördagen den 9 mars spikad nu? Vilken tid ungefär tänker du att det börjar hos dig? Jag ska ta ett beslut i helgen och i så fall boka biljetter och tåg direkt.
        Vi spikar lördagen den 9 mars nu. Tid är inte bestämt, förslag 14:00 Stork zoo (skall kolla om Patric och Marie kan tänka sig att ha öppet för oss) sedan tre kaffe hos mig och middag vid fem kanske. Bara ett förslag ännu så jag anpassar det efter er som kommer. Finns intresse för att se Nol ciklidhobby kör vi det tidigare, runt tolv.

        Kommentar

        • Ekenberg
          • December 2017
          • 3910

          #34
          Ursprungligen postat av ICC
          Intresset verkar stort
          Spikas den helgen 9 eller 10 mars så skulle jag också kunna komma. I så fall kör jag från Skåne tidigt, passar på att besöka Nol och den berömda Stork Zoo som ofta nämns i din tråd Ekenberg. Det skulle ju kunna bli en trevlig fiskhelg

          Apropå Stork Zoo, en idé vore ju att börja träffen på Stork Zoo. Patrik skulle säkert uppskatta att du drog dit massa kunder till butiken, som lite tack för hjälpen med diskusresan.
          Hej ICC , kanon vi spikar 9 mars. Jag har sängplats här för övernattning. Tycker att det är en toppen ide att göra lite studiebesök så blir det fler långväga gäster kan vi köra även Nol gemensamt. Jag kollar med stork imorgon, om de kan ha uppe för oss lite längre. Då skulle vi kunna börja med Nol, sedan stork och sedan tre kaffe hos mig och efter lite pratande middag vid fem, så håller vi på så länge intresse finns.

          Kommentar

          • ICC
            • November 2006
            • 1310

            #35
            Hej!
            Tycker det låter som en trevlig tillställning med den planeringen. Jag bokar in den 9 mars. Tack för erbjudandet om övernattning, men Skåne är ju bara ett stenkast från Göteborg. Jag rullar hemåt framåt kvällen. Kaffe och ljudbok så är 25 mil rena nöjet
            //Ola

            Kommentar

            • Ekenberg
              • December 2017
              • 3910

              #36
              Ursprungligen postat av ICC
              Hej!
              Tycker det låter som en trevlig tillställning med den planeringen. Jag bokar in den 9 mars. Tack för erbjudandet om övernattning, men Skåne är ju bara ett stenkast från Göteborg. Jag rullar hemåt framåt kvällen. Kaffe och ljudbok så är 25 mil rena nöjet
              //Ola
              Håller helt med dig, men du vet att erbjudandet finns. Ser framemot att träffas.

              Kommentar

              • Nando

                • October 2017
                • 6032

                #37
                Hej! Jag har nu bokat tåg och hotell. Kommer till Göteborg C kl 13.35 den 9 mars. Bor på ett hotell vid centralen. Satsar på att hinna med till Stork men hoppar över Nol eftersom det blir för tidigt för mig. Ska bli jättekul!

                Kommentar

                • Ekenberg
                  • December 2017
                  • 3910

                  #38
                  Ursprungligen postat av Nando
                  Hej! Jag har nu bokat tåg och hotell. Kommer till Göteborg C kl 13.35 den 9 mars. Bor på ett hotell vid centralen. Satsar på att hinna med till Stork men hoppar över Nol eftersom det blir för tidigt för mig. Ska bli jättekul!
                  Kanon, jag kollar med Stork om han kan ha öppet för oss, så blir du upphämtad vid centralen. Hoppas nu några fler hoppar på, ju fler vi är tillsammans ...

                  Kommentar

                  • Ekenberg
                    • December 2017
                    • 3910

                    #39
                    Träffen blir den 9 mars hemma hos mig i Partille ( 8 min från Gbg central ) först kaffe och efter berikande samtal bjuder jag på middag.
                    eventuellt läggs gemensamt besök på Nol in och senare Stork zoo ( om de kan hålla uppet för oss) De som redan sett nog av dessa butiker kommer direkt till mig. Exakt tid meddelas senare .

                    de som nu anmält intresse av att delta är:

                    Mats Bryzell ( om inget gig kommer i vägen)
                    LAncer (hoppas ditt inlägg var med tanke på att komma)
                    Nando ( bokad och klar)
                    Tommy Vestlie (hoppas du kan komma)
                    Marten64 (nästgårds)
                    Smajlet ( jättekul att träffas)
                    Dreama (partillebonne)
                    ICC (skånepåg)
                    Ekenberg ( japp jag tänkte ju delta)

                    så ännu finns plats för fler ........ men det är ju gott om tid ännu


                    ​​​​​

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      #40
                      Jag hänger gärna på
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Ekenberg
                        • December 2017
                        • 3910

                        #41
                        Ursprungligen postat av PiaJo
                        Jag hänger gärna på
                        Jättekul Pia . Hade nog lite hoppats på det

                        Kommentar

                        • Nando

                          • October 2017
                          • 6032

                          #42
                          Vad roligt!

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            #43
                            Ursprungligen postat av Ekenberg

                            Jättekul Pia . Hade nog lite hoppats på det
                            Skall bli kul!
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              #44
                              Ursprungligen postat av Nando
                              Vad roligt!
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Ekenberg
                                • December 2017
                                • 3910

                                #45
                                Ja, hej igen. En liten uppdatering med förslag om tid.

                                Nando kommer med tåget 13:45 till Gbg station. Vad säger ni om vi gör en första träff där för alla som känner att det kan passa, ni som bor i och nära Gbg och tänker åka kollektivt borde ju kunna hamna där. Jag finns på stationen med bil vid denna tidpunkt, så kan vi gemensamt åka till Stork Zoo, jag har förvarnat att vi kommer. Ni som kommer med bil kan ju då om ni vill möta upp vi stork zoo direkt runt tvåtiden. Stork zoo är en liten butik så kanske en timme där är lagom och nästa tidpunkt skulle kunna bli hemma hos mig vid halv fyra, kaffe och kaka trevliga samtal tills maten är klar, ja och sedan är det ju bara att se hur länge vi pratar akvarium och när ni vill tillbaka hem eller till hotell, så löser vi säkert de transporter som behövs då. De som vill till Nol innan har ju gott om tid för detta.

                                Och till alla er som fortfarande inte bestämt sig, häng på vetja , det kommer att bli jättetrevligt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...