Zoopet väst träff

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Hur vore det med en grillträff under juni? Någon som är intresserad.
    Vad kul Kjell , det är ju alldeles självklart att vi är många som vill, jag är en av dem

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Hur vore det med en grillträff under juni? Någon som är intresserad.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Låter toppen!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    En träff i lokalen vore ju toppen på sikt!
    Ja, vänta bara. Gissar att när hösten kommer och det blir lagom för träff är lokalen också full av spännande akvarier att titta på, vi har en skola inte allt för långt härifrån och vi skall se om man inte kan lyckas väcka lite unga akvarister genom att ha visning och låna ut klass akvarium, planerna är många men nästa träff inkluderas lokalen.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    En träff i lokalen vore ju toppen på sikt!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Jag kommer ordna mer träffar, nästa gång blir väl när lokalen är lite mer färdig och då är alla naturligtvis åter välkomna, en träff i Skåne eller Stockholm är ju inte heller fel, eller kanske i Mariestad . Där finns ju mycket spännande plus otroligt vackra kar.....

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Nu när det står klart att Göteborg/Partille tål Stockholmare är jag absolut på för fler träffar
    De verkade tåla Skåningar också. Så blir det fler träffar och man är välkommen så återkommer även jag.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Nu när det står klart att Göteborg/Partille tål Stockholmare är jag absolut på för fler träffar

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Synd att man missade detta, nästa gång så kan förhoppningsvis även jag komma.
    Kjell, det blir fler gånger och du är alltid välkommen, Det är ju liksom du som startat allt. Läste ju om alla era trevliga träffar tidigare och kände att detta måste ju få fortsätta, så jag har fått blodad tand och kommer att fortsätta. Det för ju hobbyn till ytterligare en dimension. Så får man ju hoppas att fler hakar på.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Synd att man missade detta, nästa gång så kan förhoppningsvis även jag komma.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando

    Jag instämmer! Vore toppen om du hade en tråd ICC!
    Hmm, ja det kanske jag skulle göra...får fundera å samla mod ett tag.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    Riktigt kul att ses, vi är många som tycker om dina inlägg och råd, alltid lika trevliga och lärorika, nu vill vi alla att du startar en projekt tråd med din akvaristiska resa...
    Detsamma, och tack för de varma orden!
    Kör försiktigt på vägarna, och lycka till med inköpen till lokalen idag

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Thomas - fint att höra att bågfenshanen verkar bättre! Härligt också att även du kunde uppskatta träffen. Ibland blir man ju så uppe i rollen som värd att det är svårt att njuta av stunden.

    Jag sitter på tåget hem och känner mig glad och nöjd över att ha fått träffa er alla! Trevlig söndag!

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    Riktigt kul att ses, vi är många som tycker om dina inlägg och råd, alltid lika trevliga och lärorika, nu vill vi alla att du startar en projekt tråd med din akvaristiska resa...
    Jag instämmer! Vore toppen om du hade en tråd ICC!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    så, kvällen är slut sista gästen har gott och jag sitter här och njuter av ett glas mjölk.....

    tror kanske att det blev lite mer alkoholhaltig drycke än vanligt så några glas mjölk innan läggdags kan allt behövas, men vilken kväll..euforia fast jag missade Melodifestivalen .... vad grymt skoj det var att träffa er alla på riktigt, detta gör vi om. Sitter kvar vid akvarierna i vardagsrummet, nu är bågciklidshanen framme igen efter sitt fursvunnande under hela kvällen, och hans öga ser bättre ut. Ivanacara hanen vaktar grottan och just nu kom även honan fram, alldeles säkert finns något spännande i grottan, tre diskuspar putsar sina rotbita, ja och pumpsida.....två bolivianska fjärilciklider står och spänner sig för varandra.

    jag är bara helt grymt nöjd, viken eftermiddag det var........vilka trevliga möten, vilken helt fantastisk mat ( ja jag kan med att säga det ) vad lyckat det var.
    Det kommer inte dröja länge till nästa gång.......

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...