Göteborgs ciklidgrupps auktion på lördag

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    Göteborgs ciklidgrupps auktion på lördag

    Jag har anmält lite auktionsgods till Göteborgs ciklidgrupps auktion nu på lördag. Är det tänkt att man ska ha med sig en utskriven lista över dessa auktionsgods, som de vill att man ska ha när det är auktion i Malmö? Jag har inte tillgång till skrivare, så det skulle vara bra om det kunde ordnas på plats i så fall. Vem man ska kontakta om man har frågor om auktionen har jag inte heller hittat på GCG:s hemsida. Någon som vet?

    Olle
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Du får nog kontakta Göteborgs Ciklidgrupp direkt. Jag har ingen mailadress men de finns ju på Facebook.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Olle A
      • January 2002
      • 1661

      #3
      Jag är inte med på Facebook och hittar inte heller några mailadresser eller telefonnummer på deras hemsida. Klickar jag t ex på "styrelse" i menyn (inte ens menyn syns direkt utan måste klickas fram) kommer bara en rad med namn. Längst ner står det visserligen "kontakta Göteborgs Ciklidgrupp" men den länken måste man öppna i ett par program som jag inte vet om jag har på min dator (jag är ingen dataexpert). Kanske vill de inte bli kontaktade? Någon som är med på Facebook kanske kan PM:a ciklidgruppens kontaktuppgifter till mig?

      Olle

      Kommentar

      • stefant
        • January 2009
        • 783

        #4
        Jag har skickat PM med e-postadressen (från deras webbsida)

        Kommentar

        • Olle A
          • January 2002
          • 1661

          #5
          Tack Stefan! Nu har jag skickat ett mail och hoppas att jag får svar under morgondagen.

          Olle

          Kommentar

          Arbetssätt...