Uddevalla akvarieförening - årsmöte 15/2

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1660

    Uddevalla akvarieförening - årsmöte 15/2

    Nu på torsdag (15/2) kl 19.00 har Uddevalla akvarieförening årsmöte på HSO-center, Kapellevägen 1A i Uddevalla. Efter förhoppningsvis snabba årsmötesförhandlingar tar vi lite akvariesnack. I föreningen finns många duktiga akvarister som är kunniga på olika områden, så fundera gärna ut något du vill diskutera eller ha svar på! Växter, vattenkemi, odling och levandefoder är exempel på ämnen som kan tas upp. Missa inte denna möjlighet!

    Olle
  • Olle A
    • January 2002
    • 1660

    #2
    I kväll är det dags!

    Olle

    Kommentar

    • Tommy Vestlie
      • August 2014
      • 2097

      #3
      Kul med föreningsverksamhet. Uddevalla är mina gamla hemtrakter, pluggade på Agnebergsgymnasiet för en himla massa år sedan. Är ni många aktiva akvarister i stan/föreningen?
      Proud member of Aquascapers of Sweden

      Kommentar

      • Olle A
        • January 2002
        • 1660

        #4
        Kul! Jag vet inte hur många som är med i föreningen, men vi brukar nog vara ca 20-30 på mötena. Egentligen en ganska imponerande siffra numera, när väldigt många akvarieföreningar tyvärr har lagt ner eller för en tynande tillvaro. Jag hoppas att vi kommer att fortsätta ett bra tag och även locka en del nya (gärna yngre) medlemmar framöver. För det ÄR faktiskt roligt att träffa akvarister "live" och inte bara på nätet!

        Olle

        Kommentar

        Arbetssätt...