Akvariehelg i Göteborg 6-8 april 2018

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ekenberg
    • December 2017
    • 3910

    #16
    Hej.

    Nu börjar det dra ihop sig till akvariehelgen i Kungälv den 6-8 april. Jag som ny medlem både här och i NCS skulle tycka det var lite roligt att veta vilka fler från forumet som skall bege sig till Kungälv . Jag har ju förstått att PiaJo, Kjell och Marten64 kommer, men det är ju alltid kul att höra om det är fler härifrån.

    Thomas

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      #17
      Ursprungligen postat av Ekenberg
      Hej.

      Nu börjar det dra ihop sig till akvariehelgen i Kungälv den 6-8 april. Jag som ny medlem både här och i NCS skulle tycka det var lite roligt att veta vilka fler från forumet som skall bege sig till Kungälv . Jag har ju förstått att PiaJo, Kjell och Marten64 kommer, men det är ju alltid kul att höra om det är fler härifrån.

      Thomas
      Tyvärr blir det inte någon ciklidstämma/akvariehelg för mig detta år (synd på en gammal fin tradition som jag har haft), men ni som skall dit kommer säkert att ha jättetrevligt.
      Tror nog att Christian Alfredsson kommer att vara där.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        #18
        Jag kommer i allra högsta grad
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • admin
          Christian Alfredsson

          • November 2004
          • 11215

          #19
          Jag kommer att vara på plats under lördag och söndag.

          Ett bra tips kan vara att fota och filma sina akvarium hemma och ha i mobilen. Det är ofta kul att visa upp det man har. Gör man film så kommer man stajla när vi tjötar.
          Christian Alfredsson
          Tekniskt ansvarig Zoopet

          Kommentar

          • Marten64

            • July 2012
            • 1020

            #20
            Jag kommer, åtminstone dagtid. Har inte bestämt mig angående lördagskvällen?
            / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              #21
              Ursprungligen postat av Marten64
              Jag kommer, åtminstone dagtid. Har inte bestämt mig angående lördagskvällen?
              Då är det dags att göra det, prel så stänger vi bokningarna till helgen
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Marten64

                • July 2012
                • 1020

                #22
                Tack GCA och NCS för en mycket lärorik och inspirerande första dag! Ser fram emot en lika härlig fortsättning imorgon!
                /Johan
                / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

                Kommentar

                • admin
                  Christian Alfredsson

                  • November 2004
                  • 11215

                  #23
                  Lördagen var en höjdare! Riktigt roligt. Ser fram emot några bra föredrag idag.
                  Christian Alfredsson
                  Tekniskt ansvarig Zoopet

                  Kommentar

                  Arbetssätt...