Söker Sune Holm

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Martin Persson
    • January 2002
    • 120

    Söker Sune Holm

    Hej,

    Jag har läst överallt om Sune Holms lyckade föredrag om bakgrunder till akvarium och i i Västerås akvarieförening skulle vilja kontakta honom om ett eventuellt föredrag. Problemet är att jag inte någonstans hittar e-mail adress eller telefonnummer. Är det någon som har det kan ni då mejla något av dessa till mig.

    Jag undrar också i vart han bor ifall det är inom rimliga avstånd. Tack på förhand
    Mvh
    Martin Persson
  • Haleli
    • August 2003
    • 413

    #2
    Hej Martin Persson !

    Du är hjärtligt välkommen att lyssna till ett föredrag av Sune Holm på Bollmora Akvarieklubb´s månadsmöte 1:a April ! Du får säkert möjlighet att prata med honom under fikapausen.
    Hjärtligt Välkommen !
    www.bollmoraakvarieklubb.org
    Lisa

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      #3
      Jag undrar också i vart han bor ifall det är inom rimliga avstånd.
      Rimligt och rimligt - under årets tre första månader bor han i sitt hus i Thailand - har tyvärr inte adressen dit. Annars så bor han strax norr om Stockholm
      Så det lämpligaste är väl att besöka Boillmora-mötet, annars så brukar han när han är i Sverige jobba på Akvarielagret på lördagar.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Martin Persson
        • January 2002
        • 120

        #4
        Ok, det är mycket när det gäller akvarium nu. Ciklidstämma, storaktion i stockholm, killidagarna och nu ska Sune Holm hålla föredrag också. Får väll se vad man hinner med. Ses på ciklidstämman alla fall.
        Mvh
        Martin Persson

        Kommentar

        Arbetssätt...