Saknar förening i Stenungsund, gör ni?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Marie J
    • January 2004
    • 10616

    #61
    Då du hade åsikter om hur man skulle annonsera och menade att jag inte gjort det tillräckligt bra, med min okunskap, så är det ju bättre att du gör det så får du det som du vill ha det. Själv har jag inga erfarenheter av sånt så då är det bättre att du gör det som vet hur det ska se ut, menar jag på.

    Kanske att det är bättre att strunta i föreningen då det redan nu känns som någon pajkastning. Jag har ju mina kära zoopetvänner ändå som jag umgås och fikar med, så jag får väl nöja mig med det så länge. Det verkar ändå inte som om det finns något större intresse för en förening här ändå.

    No hard feelings, please.
    /Marie.

    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

    Kommentar

    • S_sund
      • July 2004
      • 1904

      #62
      Ursäkta att jag lägger mig kära Olle och Marie men vad håller ni på med? :-)

      Verkar som om den här tråden mest går ut på att ni skall vara griniga på varandra, tror inte att det var det som var meningen från början?

      Eftersom ämnet håller på att gå förlorat tar jag tag i det och kollar upp intresset!
      /Thomas :-)

      450L Sydamerika, 400L Sydamerika, 240L Asien/Sällskap, 120L Slöjstjärt/Sällskap, 90L Sällskap
      Min Blogg
      För övrigt anser jag att Stenungsund bör ha en egen akvariebutik!

      Kommentar

      • Olle A
        • January 2002
        • 1661

        #63
        Min avsikt är absolut inte att vara grinig, men tyvärr ser det inte bättre ut än att det hela håller på att spåra ur. Jag som trodde att man kunde ha åsikter utan att behöva bli ovänner för det. Men om detta med annonsering är så känsligt är det kanske bättre att bara jag, Marie, S_sund och kanske Lenmar träffas mera "inofficiellt" någon gång och glömmer föreningen åtminstone tills vidare.

        Olle

        Kommentar

        • S_sund
          • July 2004
          • 1904

          #64
          Tror inte att du är grinig Olle, retas bara lite med dig och Marie. Vad gäller intresset för en akvarieförening i Stenungsund så verkar det minst sagt svalt just nu.

          Visst, träffar gärna andra Zoopetare och tittar på fina akvarium någon gång. Ju mer man läser ju mer inser man att man har kvar att lära! :-)

          Thomas
          450L Sydamerika, 400L Sydamerika, 240L Asien/Sällskap, 120L Slöjstjärt/Sällskap, 90L Sällskap
          Min Blogg
          För övrigt anser jag att Stenungsund bör ha en egen akvariebutik!

          Kommentar

          Arbetssätt...