Akvariets Dag, Malmö

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Akvariets Dag, Malmö

    Hej,
    Programmet till Akvariets Dag i Malmö hittar ni här
    http://www.zoopet.com/akvarium/images/akvariets_dag.pdf
    Du kan också hitta det genom att gå i Kalendern på första och leta reda på Akvariets Dag (12-13/10).
    Observera att det krävs Adobe Acrobat (kan laddas hem gratis) för att kunna se programmet.
    Vi ses i Malmö.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell


    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • nettrax
    • February 2002
    • 790

    #2
    Behöver man anmäla sig innan för endast inträde 1 dag?

    Mvh. Ninni
    Förhoppningsvis snart ägare till en röd tabby/vit crx kille

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Hej nettrax,
      Jag vet inte exakt vad som gäller i detta fall, närmare info kommer säkert senare.
      I regel brukar man kunna komma oanmäld, men föranmälan är definitivt att rekommendera.
      Dels för att fika brukar ingå och det kan vara svårt för föreningen att planera detta om det skulle komma många oanmälda.
      Dels pga att man kanske då inte får plats pga att en för liten lokal bokats. Arrangören brukar oftast boka en lokal som bara tar antalet föranmälda + ytterligare några platser. Om de bokar en onödigt stor lokal så kostar det betydligt mer och det är också trevligare med en välfylld liten lokal än en halvfylld stor lokal.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell

      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • nettrax
        • February 2002
        • 790

        #4
        Jo det är klart. Problemet är ju när man har småbarn och veta långt innan om man kan komma eller inte.
        Funderar på att åka dit den 13:e.

        Mvh. Ninni
        Förhoppningsvis snart ägare till en röd tabby/vit crx kille

        Kommentar

        Arbetssätt...