Finns Kungsbacka Akvarieförening kvar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johan R
    • January 2002
    • 11

    Finns Kungsbacka Akvarieförening kvar?

    Jag var med där när jag var liten, men har nu börjat med akvarium igen.

    Johan R

  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Hej Johan och välkommen tillbaka till akvariehobbyn,
    Jag tittade i SARFs föreningsregister (se länkguiden) och där finns det inte med någon akvarieförening från Kungsbacka, så det finns sannolikt inte någon förening där idag.
    Inom några dagar kommer vi att ha en lista över samtliga akvarieföreningar i Sverige också på denna hemsida.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell

    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Olle A
      • January 2002
      • 1660

      #3
      Hej Johan!
      Den närmaste akvarieföreningen jag känner till finns i Mölndal. Frågan är hur länge den kommer att finnas kvar - om den ska överleva beror på om det kommer några nya AKTIVA medlemmar nu i vår. De ska i alla fall ha årsmöte den 16/1 kl 19.00, i Hyresgästföreningens lokal på Lerbrännargatan, mitt emot idrottshuset Aktivitetens fotbollsplan.

      Annars kan jag rekommendera dig att gå med i Göteborgs akvarieförening. Där är jag själv aktiv, trots att jag bor fem mil därifrån. Som du kanske har läst i en annan diskussion här på "föreningsfrågor" hade vi ett mycket lyckat möte igår.

      Olle

      Kommentar

      Arbetssätt...