24/11 Träff kallt salt Havets Hus

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bygert
    • March 2010
    • 2169

    24/11 Träff kallt salt Havets Hus

    Den 24 november kl. 13:30 öppnar Havets Hus i Lysekil sina portar för dig som är intresserad av kalla akvarier. Vi har ordnat så att det blir några timmars snack om våra inhemska djur, hur Havets Hus sköts och inte minst en guidad tur bakom kuliserna. Du kommer få möjlighet att prata med den erfarna och trevliga personalen och även utbyta erfarenheter med andra akvarister.
    Det är begränsad tillgång till platser, så denna gång vänder vi oss i första hand till dig som har eller planerar att starta ett kallt akvarium. Men i mån av plats får även andra intresserade komma med.
    Amäl dig till mig via ett privat meddelande eller direkt i tråden. Observera att det är en måndag!


    Och om du nu inte tror att det går att göra nåt kul i akvarium med det som kommer från våra kuster, då har du fel, det går att få till saker som slår det mesta. Kolla runt lite på vad den här killen gjort t ex:

    Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare
  • Mr Woods
    • March 2013
    • 3409

    #2
    Akvariet i länken är verkligen imponerande!

    Sedan håller jag med om att kallt salt nästan är mest spännande! Jag är inte dykare, men har fridykt i Karibien och Medelhavet. Detta till trotts måste jag ändå säga att jag nog inte hittat någon häftigare fridykning än Väderö Bod...

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Låter trevligt och håller med Mr.Woods - verkligen ett snyggt akvarium i länken
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      Arbetssätt...