Spångaauktionen.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ettfettbranamn
    • December 2010
    • 3424

    #16
    Var det något roligt? Jag missade det pga risighet..
    Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

    Normaliseringsprocessen..
    (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

    Kommentar

    • ampe
      • August 2007
      • 1073

      #17
      Jag kom hem med alldeles för mkt! marmorskalarer (lekpar), blue honey, svarta corysar, några red crystal, växter o foder. O höll på att glömma. En hane o hona av röd ancistrus.
      Återfallsakvarist.

      Kommentar

      • fisheye
        • November 2010
        • 488

        #18
        Hmm jo så var det med mig också. Lite för mycket... men framförallt lite för lite tid att fixa om i de akvarier jag har. Köpte mest räkor till jobbakvarierna (och några kollegor - var lite av kurir...). Men sedan mot slutet så blir det ju så löjligt billigt så jag kunde inte motstå lite för mycket växter trots att jag har alldeles för belamrade akvarier redan... men växterna går för mindre än koppen kaffe och det är fina växter så... och räkor hmmm...

        Lite synd att det inte var så mycket rariteter eller udda fiskar... Mycket fint men inte så mycket så där riktigt udda... Men vad vet jag förresten... jag satt ju mest sidan om och petade i datorn för att alla fasta poster skulle komma in...

        Kommentar

        • fisheye
          • November 2010
          • 488

          #19
          Ursprungligen postat av Likan
          Jag misstänker att ingen sitter och zoopetar just nu. Men OM, hur länge brukar folk vara kvar?
          Min erfarenhet är att det brukar vara viss ruljans till 1700. Idag var det typ slut vi 1630. Kom hem kl 1800.

          Kommentar

          Arbetssätt...