Ses vi i Lilleström imorgon (måndag) kväll

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ses vi i Lilleström imorgon (måndag) kväll

    Åker imorgon upp till Norge för att hålla föredrag i Lilleström og Omegn Akvarieklubb om Nanoakvarier - så om du bor i närheten så ses vi kanske där
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Snart rullar tåget iväg - sedan får man bara hoppas att det kommer fram i tid
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Apistojohan
      • January 2014
      • 262

      #3
      Ha det så kul, Kjell. En kort rapport i den här tråden kan det väl bli se´n? Och du kanske får med dig något kul från mötesauktionen.
      Haninge akvarieförening

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        ja en kort rapport blir det kanske men jag kommer nog inte att köpa något på auktionen. Är lite "allergisk " mot auktioner men ibland får jag med mig en påse med växter hem så vi får se.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          Det var riktigt trevligt på klubbmötet i Lilleström, och det kom nånstans mellan 30 och 40 personer och det blev en hel del frågor och snack så som vanligt (när jag håller föredrag) blev det sent på kvällen.

          Det var en liten klubbauktion efteråt med en del lite ovanligare fiskar - men jag hade dålig koll på detta.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...