Storauktion i Malmö

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • nille
    • March 2002
    • 323

    Ursprungligen postat av ansjo
    Efter ett par dagar har jag sugit på karamellen och kan delge ett par tankar...
    Ett stort plus att lotteriet var först, det sparar säkert en hel del tid så det alltid blir oroligt när lotteriet ska ut. Kör man det mitt i auktionen drar det ofta ut på tiden, så jag tror nog att trots att alla väntade på listorna sparade ni säkert in lite tid där.

    En annan grej som jag tror hade gjort att listhanteringen funkade än bättre, är att stänga incheckningen kl 11.00, på så sätt har ni mer tid att ordna fram listorna innan auktionen ska starta kl 12. Lotteriet kunde då tex göras klart 11.45.

    Jag har faktiskt inget negativt, personligen tyckte jag det var bra att fisken inte låg framme för allmän beskådan då dels fotona och webkameran funkade så bra. Jag kunde nog önska att även räkorna låg på samma ställe.
    Kanske en liten negativ sak, det var flera gånger svårt att se vad som budades ut då löparna höll i varorna och kanske inte tänkte på att lyfta upp varorna.
    Än en gång, ett stort tack för en väl genomförd auktion och även ett tack till alla som kom dit och sålde eller köpte. Roligt att så många stannade till slutet!
    Tack för dina tankar Ansjo.

    vi tar med oss dessa inför planeringen av nästkommande auktion.
    niclas

    Kommentar

    Arbetssätt...