Uddevalla akvarieförening - auktion 22/11

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    Uddevalla akvarieförening - auktion 22/11

    Nästa torsdag (22/11) kl 19.00 är det auktion hos Uddevalla akvarieförening på HSO-center, Göteborgsvägen 25 i Uddevalla. Kom och sälj av ditt överskott av egenodlade fiskar, rensa bland dina växter, sätt nya foderkulturer och passa på att bli av med gamla akvarier, pumpar och andra tillbehör - om de fungerar som de ska förstås! Stora plånboken tar du förstås också med dig, så att du kan fynda bland alla akvaristiska härligheter som säljs. Det enda vi inte vill se på auktionen är äppelsnäckor, som tyvärr har blivit förbjudna att sälja. Alla är välkomna!!!

    Olle
  • HenkeP
    • January 2009
    • 886

    #2
    Ska man anmäla ev. poster till någon i förväg?

    Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...

    Kommentar

    • Olle A
      • January 2002
      • 1661

      #3
      Nej, du behöver inte anmäla något i förväg. Det är bara att komma med dina grejer!

      Olle

      Kommentar

      • HenkeP
        • January 2009
        • 886

        #4
        Ok. Ska försöka få ledigt från jobbet till att börja med, sen får vi se om man kan få ihop några poster..

        Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...

        Kommentar

        • stefanr72
          • November 2010
          • 1026

          #5
          Bump.

          Kommentar

          • Olle A
            • January 2002
            • 1661

            #6
            Nu börjar det snart! Jag tar med mig bl a micromask, guppy "Japan Blue" och ett stim av killifisken Oryzias woworae.

            Olle

            Kommentar

            • HenkeP
              • January 2009
              • 886

              #7
              Aequidens pulcher och Poecilia reticulata, båda sorter VF, tänkte jag försöka få med mig lite ner..

              Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...

              Kommentar

              Arbetssätt...