Uddevalla akvarieförening - möte 18/10

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    Uddevalla akvarieförening - möte 18/10

    I morgon (torsdag 18/10) kl 19.00 har Uddevalla akvarieförening möte på HSO-center, Göteborgsvägen 25 i Uddevalla. Christer Sandberg från Göteborg ska visa bilder och berätta om ungfödare och lite ciklider. Mycket intressant för alla som gillar dessa fiskar. Som vanligt blir det också trevligt fiskprat runt fikabordet och bingo med akvaristiska vinster. Under "Ordet fritt" kan den som vill ställa frågor eller ta upp en diskussion om något ämne med akvaristisk anknytning.
    Välkomna!!!

    Olle
  • Majkie88
    • August 2012
    • 215

    #2
    Då har jag vart på mitt första möte i Uddevalla akvarieförening. Kul att träffa även gamla bekanta från få TAF. Och ser fram emot auktionen nästa månad. Då har jag förhoppningsvis flyttat mina kar från Norge och iaf fått igång 1 lr 2 kar som ska fyllas! skönt att de finns lite aktiva akvarister i närheten!

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Det är ett trevligt och aktivt gäng "där uppe" så du kommer säkert att trivas.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • R_fused
        • August 2009
        • 24

        #4
        När är den här auktionen? hade vart kul att komma förbi och träffa lite likasinnade på hemmaplan.

        Kommentar

        • stefanr72
          • November 2010
          • 1026

          #5
          Auktionen är 22/11 kl.19.00

          Kommentar

          • HenkeP
            • January 2009
            • 886

            #6
            Finns det någon mer info om denna auktion? Typ var, hur många poster, vad posterna innehåller osv?

            Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...

            Kommentar

            • Majkie88
              • August 2012
              • 215

              #7
              Kanske skulle lägga in en ny tråd för denna auktionen lr iaf ändra rubrik. Lite missvisande med ett gammalt datum i rubriken. Kanske ökar intresset om de blir uppdatera?

              Kommentar

              Arbetssätt...