Bollmora akvarieklubb

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    Bollmora akvarieklubb

    Hej!

    Jag var inne på hemsidan idag för att försöka få nys om det blir en auktion nu i höst, men vad jag förstod det som så lär det inte hända..
    Har jag fattat rätt eller?

    MVH// Patrik
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Utan att vara särskilt insatt så ligger väl BSK lite lågt just nu (ingen styrelse).
    Men som du kan se i Zoopets kalender så har ju i alla fall Spånga Akvarieförening en den 14/10
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • pikachu

      • December 2007
      • 1189

      #3
      Jo, jag märkte det..
      Min kontaktperson ska kolla ifall vi kan ta oss dit då..

      Jag tror att jag fattade vad som gällde med inlämningen av fisk men är inte helt säker..
      Är det så att om man har mer än 24 poster så är man tvungen att mejla dem i förväg?..
      PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

      Kommentar

      • Mumin
        • October 2007
        • 3837

        #4
        Nej, det blir definitivt ingen höstauktion hos Bollmora i år. Förening har gått ner på sparlåga för att försöka komma tillbaks på banan i en eller annan form till nästa höst.
        För mycket är inte nog!
        Jag VILL ha en Elefantofon!!

        Kommentar

        • Mumin
          • October 2007
          • 3837

          #5
          Man behöver inte anmäla fler än 24 poster i förväg, men om man har minst så många kan man få etiketterna hemskickade, eller färdiga att hämta vid inlämnandet, vilket ju sparar tid.
          För mycket är inte nog!
          Jag VILL ha en Elefantofon!!

          Kommentar

          Arbetssätt...