storauktion i spånga 14/10

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Combat.Pippi
    • December 2007
    • 45

    storauktion i spånga 14/10

    kommer att vara i sundbyskolans matsal kl 12.00 ( kommer man lite tidigare hinner man titta vad som kommer att gå under klubban)

    adress sundbyvägen 88 kommer att sättas upp skyltar som visar vägen.

    auktionsgodset startar på 30kr och höjs med 5kr åt gången

    kommer att finnas servering och barnhörna.

    alla som vill kan sälja. och då skall inlämning ske mellan 10.30 - 11.45 går att kontakta föreningen och få auktionslappar skickade hem bara de är mer än 24poster spanga.af@tele2.se senastt 6 oktober för att få dessa skickade, i mailet bör det stå namn, telefon nr, om man är med i en förening denna men inget måste, adress att skickas till.

    auktionen startar kl 12.00 och slutar när allt gods är slut.

    alla är välkommna.
  • Olle A
    • January 2002
    • 1660

    #2
    Trevligt med en storauktion, även om det är lite för långt bort för mig. Men varför måsta man ha mer än 24 poster? Är inte risken då att folk delar upp dem i 24 påsar med en stjälk hygrophila eller en ensam neontetra i varje, i stället för att sälja en rejäl bunt växter eller ett helt stim fiskar tillsammans?

    Olle

    Kommentar

    • Bygert
      • March 2010
      • 2169

      #3
      "går att kontakta föreningen och få auktionslappar skickade hem bara de är mer än 24poster"
      Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

      Kommentar

      • Combat.Pippi
        • December 2007
        • 45

        #4
        Ursprungligen postat av Bygert
        "går att kontakta föreningen och få auktionslappar skickade hem bara de är mer än 24poster"
        Har du färre än 24 poster hämtar du ut dom på plats på auktionen.

        Kommentar

        • Combat.Pippi
          • December 2007
          • 45

          #5
          Nu räknar vi ner dagarna för vår auktion,på söndag smäller det.Med tanke på att Bollmora akvarieklubb inte har haft sin storauktion i september som dom brukar så kanske det blir en större auktion nu.

          Kommentar

          • Combat.Pippi
            • December 2007
            • 45

            #6
            Imorgon smäller det.

            Kommentar

            • fisheye
              • November 2010
              • 488

              #7
              kul.
              Är det någon som tar med något kul som man behöver förbereda sig för?
              Själv kommer jag nog ta med lite javamossa, flytväxter, en startkultur moina kanske. Detta till fastaprisbordet. Sonen tar nog med lite olika filter och annat som inte används. Ingen fisk/räkor.

              Jag söker själv borelli eller annan dvärgciklid. Kanske räkor.

              Kommentar

              • Combat.Pippi
                • December 2007
                • 45

                #8
                Ursprungligen postat av fisheye
                kul.
                Är det någon som tar med något kul som man behöver förbereda sig för?
                Själv kommer jag nog ta med lite javamossa, flytväxter, en startkultur moina kanske. Detta till fastaprisbordet. Sonen tar nog med lite olika filter och annat som inte används. Ingen fisk/räkor.

                Jag söker själv borelli eller annan dvärgciklid. Kanske räkor.
                Jag har med en påse med 3 snowhite bla.Även gula körsbär finns med.

                Kommentar

                Arbetssätt...