Expo Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bygert
    • March 2010
    • 2169

    Expo Syd

    25/8 ordnar Tropikföreningen Amazonas Expo Syd på Yllan i Kristianstad mellan 11 - 16. Det är nordens största säljmässa för reptiler, tillbehör, ryggradlösa djur mm. De som har intresse åt det hållet bör definitivt komma och ta del av ett brett utbud till rimliga priser.

    Vi vill gärna ha in säljare av fisk också, ibland finns det med men gärna mer som sagt. Observera dock att enligt Jordbruksverket skall fisk antingen visas i normala akvarier som fyller alla krav eller hållas i transportpåse som då inte får visas utan skall vara i låda under bordet. Inga påsar på bordet alltså men annars tillåtet att sälja fisk.

    Det finns lediga bord så föreningar och privata som vill boka liksom besökare är välkomna!

    Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare
  • Parachanna
    • October 2010
    • 77

    #2
    Åker du med Mats? Vi syns där nere så får du berätta hur det går med Channorna
    Pilgiftsgrodor

    Kommentar

    • Bygert
      • March 2010
      • 2169

      #3
      Jodå, Mats får följa med och hjälpa mig vid bordet.

      Och de där små monstren från dig lever och frodas.
      Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

      Kommentar

      • Joakim Lundgren
        • August 2006
        • 631

        #4
        Jag kommer, så klart. Ska bli spännande att se utbudet på amfibier i år.
        AKA: Lizardking

        Kommentar

        • Parachanna
          • October 2010
          • 77

          #5
          Ursprungligen postat av Lizardking
          Jag kommer, så klart. Ska bli spännande att se utbudet på amfibier i år.
          Kul! Jag ska plocka hem lite Pilgiftsgrodor därifrån, tror det kommer att finnas en hel del skoj att titta på.
          Pilgiftsgrodor

          Kommentar

          Arbetssätt...