Uppsamling Ciklidbladet - Sommarläsning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe

    • June 2009
    • 2227

    Uppsamling Ciklidbladet - Sommarläsning

    Jag kommer nästa vecka att skicka ut Ciklidbladet till alla som blivit medlem sedan förra utskicket så ni har något härligt att läsa inför sommaren.

    Är ni inte medlemmar ännu men tvekar? Tveka inte längre, gå med nu med vår snabba enkla betalknapp och få Ciklidbladet 1 +2 i brevlådan nästa vecka! Senast betalning måndag morgon.

    Bli NCS medlem nu!!!

    Vill ni skaffa er ordentligt med läsning passa på att ta del av erbjudandet med att köpa tidigare årgångar till reducerat pris.

    Trevlig sommarläsning!

    Mvh,
    David
    Medlemsansvarig NCS
    Checking out...
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Kan bara instämma - förstklassig sommar och vinterläsning
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • DaRe

      • June 2009
      • 2227

      #3
      Jag gör en sista uppsamling idag och senaste timmen har tre nya medlemmar infunnit sig. Haka på ni med för att få 2 nummer direkt som härlig hängmatteläsning och börja planera för hösten fiskinköp!!

      Betalinfo

      295 SEK oavsett var i Norden du befinner dig. Betala i SEK och ditt kort hanterar valutagrejset, enklare kan det knappt bli. Då får du förutom 4 nummer av Ciklidbladet mängder med fler förmåner och några kommande funktioner som kommer göra alla som inte är medlemmar gröna av avund
      Checking out...

      Kommentar

      • DaRe

        • June 2009
        • 2227

        #4
        Totalt 6 personer som anslutit sig idag, grattis till toppenläsning och en massa andra förmåner.

        Haka på nu eller vänta till nästa utskick i slutet av September!!!
        Checking out...

        Kommentar

        Arbetssätt...