Nystart utav akvarieförening med säte i Katrineholm

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Himax
    • March 2011
    • 31

    #16
    Vad fick dig att fara från denna underbara(?!) plats då? :P

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #17
      fick jobb i nässjö. så nu bor jag i jönköping

      Kommentar

      • Bygert
        • March 2010
        • 2169

        #18
        Möjligen kan småpojkarna jämföra sitt livs historia på nåt annat ställe än i den här tråden...

        Föreningar är segt för det mesta idag. Därför är det riktigt kul om nån vill starta nåt nytt, lycka till och tveka inte att hojta till om det behövs hjälp med nåt. Ta och kolla in SARF också, visserligen har det varit lite rörigt där men det kan ändå vara ett bra sätt att få hjälp och komma in i ett större sammanhang att ta en kontakt.

        När man vill ha hjälp med allt från renovering till enklare snickerier, så vill man anlita ett företag som man kan lite på. Det hittar ni här!
        Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

        Kommentar

        • Himax
          • March 2011
          • 31

          #19
          Inte så illa det heller va..? Bra hockeylag i alla fall

          Kommentar

          • hannesc
            • December 2009
            • 13085

            #20
            ne det är himla bra här med :P trivs kanon. ser tillomed kinnarps arena från min balkong.

            Kommentar

            • hannesc
              • December 2009
              • 13085

              #21
              ah sorry bygert.

              Kommentar

              • Himax
                • March 2011
                • 31

                #22
                Inte så synd om dig alltså..

                Kommentar

                • hannesc
                  • December 2009
                  • 13085

                  #23
                  nehedå inte alls :P jag har massa akvarium runt mig. o vänner med :P

                  Kommentar

                  • Himax
                    • March 2011
                    • 31

                    #24
                    Ursprungligen postat av Bygert
                    Möjligen kan småpojkarna jämföra sitt livs historia på nåt annat ställe än i den här tråden...

                    Föreningar är segt för det mesta idag. Därför är det riktigt kul om nån vill starta nåt nytt, lycka till och tveka inte att hojta till om det behövs hjälp med nåt. Ta och kolla in SARF också, visserligen har det varit lite rörigt där men det kan ändå vara ett bra sätt att få hjälp och komma in i ett större sammanhang att ta en kontakt.

                    http://www.sarfakvarist.se/
                    Jag tackar så mycket för tipset och ska kolla upp lite med SARF om det kan ge något.

                    Kommentar

                    • Erik Åhlander
                      • January 2006
                      • 1881

                      #25
                      Ursprungligen postat av Himax
                      Jag tackar så mycket för tipset och ska kolla upp lite med SARF om det kan ge något.
                      Enklast att ringa direkt till mig. 070-2252716 (men kanske inte just idag - jag kommer vara upptagen hela dagen)

                      /Erik
                      Ordförande
                      SARF

                      Kommentar

                      • Himax
                        • March 2011
                        • 31

                        #26
                        Ursprungligen postat av Erik Åhlander
                        Enklast att ringa direkt till mig. 070-2252716 (men kanske inte just idag - jag kommer vara upptagen hela dagen)

                        /Erik
                        Ordförande
                        SARF
                        Tack så mycket!
                        Sparar numret och hör av mig någon dag jag kan känner på mig att du har mer tid!

                        Mvh Hampus

                        Kommentar

                        • Himax
                          • March 2011
                          • 31

                          #27
                          Datum för sista mötet innan uppstart är nu spikat. Lördag den 14 april kl 16.00 på Biblioteket i Katrineholm kommer det hållas.

                          Alla är välkomna, och jag ser gärna att ni "anmäler" er så vi vet om någon fastnat i trafiken eller liknande.

                          Vid frågor om tex vägbeskrivning eller liknande, skicka ett PM till mig.

                          Kommentar

                          • Himax
                            • March 2011
                            • 31

                            #28
                            Efter en minst sagt pinsam uppslutning utav intressenter ( cirka noll ) , så väljer vi nu att försöka få folk till våran hemsida för att dom ska få lite mer kött på benen och inte fega ur vid nästa möta.

                            Hemsidan hittar ni på www.kaf.n.nu , och sedan får ni klicka er fram till forumet där ni kan regga er och snacka lite om föreningen och annat.

                            Kommentar

                            Arbetssätt...