Nystart utav akvarieförening med säte i Katrineholm

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Himax
    • March 2011
    • 31

    Nystart utav akvarieförening med säte i Katrineholm

    Hejhopp!

    Idag har vi träffats ett par killar i Katrineholm för att diskutera och fixat lite ang en start utav en Akvarieförening för Katrineholm med omnejd, (Flen,Vingåker etc.).

    Allting är i princip färdigt för en registrering och uppstart utav föreningen.
    Förslag till stadgar är klart, alla papper som skall skickas in för registrering osv har vi.. Det enda anledningen till att vi egentligen inte startat den ännu är att vi skulle vilja ha en träff med fler intressenter innan, för förslag på förändringar i stadgar, fler intressenter på styrelseplatser samt kunskap och intresse överlag.

    Så tanken med detta inlägg är att just se om det finns några där ute som skulle vara intresserade utav att komma på detta möte, vars datum ej ännu är bestämt?

    Vid frågor och funderingar är det bara att skriva av sig här på forumet eller att skicka ett PM till mig.


    Mvh Hampus
    Senast redigerad av Himax; 07 March 2012, 20:32.
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Lycka till, akvarieföreningar kan det inte bli för många av!
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Himax
      • March 2011
      • 31

      #3
      Tack så mycket!

      Nej det kan det ju inte. Särskilt inte här där det finns ett par lite större orter utan några akvarieföreningar här omkring..

      Kommentar

      • hannesc
        • December 2009
        • 13085

        #4
        ååh jag som har bott i kattne! hade gärna varit med om jag bott kvar. men jag kommer nog o hälsar på snart

        Kommentar

        • Mumin
          • October 2007
          • 3837

          #5
          Lycka till önskar Bollmora akvarieklubb!!

          Behöver ni ventilera några frågor eller annat så är ni välkomna att höra av er!
          För mycket är inte nog!
          Jag VILL ha en Elefantofon!!

          Kommentar

          • Himax
            • March 2011
            • 31

            #6
            Ursprungligen postat av hannesc
            ååh jag som har bott i kattne! hade gärna varit med om jag bott kvar. men jag kommer nog o hälsar på snart
            Då har du två val..Antingen flytta tillbaka eller höra av dig när du kommer uppåt på besök igen.
            Länge sedan du hushöll här eller?


            Tack Mumin! Just är det väll inga speciella frågor som dyker upp direkt.. Tror vi har allt på det torra, om det nu räknas som något bra när man snackar akvaristik..

            Kommentar

            • hannesc
              • December 2009
              • 13085

              #7
              a lär ju höra av mig när jag kommer dit. för flyttar gör jag inte :P

              jag bodde där mellan 07 o 09. pluggade på IUC o hade time of my life i kattne. jobbade extra som bartender på lilla krog med marielle o robban o ett tag med thessan. ( marielle o robban är fortfarande mina absolut bästa vänner!)

              både på västgötagatan. vid ericsson. granne med henrik silo om du vet vem det är? också oehört bra vän har massa vänner kvar där uppe

              Kommentar

              • Himax
                • March 2011
                • 31

                #8
                Haha, det ante mig.. :P

                Ah okej, låter nice. Vilken årskull är du? Henrik silo är det ingen klocka som slår för i alla fall.

                Är det några akvarienördar får du se till att tipsa dom om föreningen ;D

                Kommentar

                • hannesc
                  • December 2009
                  • 13085

                  #9
                  Jag är en 84a. Nr tyvärr är ingen av dom akvarister :-\ vad är du för årgång?

                  Sent from my ST18i using Tapatalk

                  Kommentar

                  • Himax
                    • March 2011
                    • 31

                    #10
                    Jag är utav den prima årgången 89.

                    Vi får väll se om man hittar några okända Katrineholmare som är akvarieintresserade nu när man drar igång förening.. Man får hoppas, för det vore kul.

                    Kommentar

                    • hannesc
                      • December 2009
                      • 13085

                      #11
                      får man fråga vad 89an heter? kan ju vara så att vi har gemensamma vänner :P

                      Kommentar

                      • Himax
                        • March 2011
                        • 31

                        #12
                        Dom kallar mig Hampus om dom är på bra humör. Har varit en långhårig jävel förr i tiden, kan vara en avgörande detalj..

                        Kommentar

                        • hannesc
                          • December 2009
                          • 13085

                          #13
                          haha okej. hmm aa kommer inte ihåg nån hampus sådär på rak arm. men kanske känner igen dig när man ser dig. fasen min bild jag har här är ju tillomed från kattne

                          Kommentar

                          • Himax
                            • March 2011
                            • 31

                            #14
                            Är ju några år emellan oss dock.. ^^ Har en bror som heter Linus som är 86a om det kan vara till någon hjälp. Vi bor/bodde ute i Forssjö.
                            haha, du börjar låta lite sentimental nu med allt Katrineholmssnack

                            Kommentar

                            • hannesc
                              • December 2009
                              • 13085

                              #15
                              mja känner inte igen


                              haha aaa men det är jag.trivdes så jäkla bra där. o jag flyttade från göteborg dit. ( ja det låter heeelt sjukt men så är det)

                              Kommentar

                              Arbetssätt...