Storauktion i Malmö den 18 mars.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Getingen
    • August 2010
    • 325

    Ursprungligen postat av solis
    Ah så du fick hem mina äppelsnäckor
    Jag tror jag fick dina körsbärsräkor och snakeskin endlers.

    Kommentar

    • Mona
      • October 2002
      • 840

      Ursprungligen postat av solis
      Ah så du fick hem mina äppelsnäckor
      Jajjemensan, en lila, en blå och två rosa. Jag hade äppelsnäckor tidigare i just dessa färger som jag beställt från utlandet och som ynglade av sig en hel del. Men så blev akvarierna för många och tiden för liten...

      Körsbärsräkorna var förresten också från dig.
      Senast redigerad av Mona; 19 March 2012, 13:27.
      Min hemsida ~*~ Min YouTube kanal ~*~Applesnail

      Kommentar

      • solis
        • July 2008
        • 5064

        Ursprungligen postat av Getingen
        Jag tror jag fick dina körsbärsräkor och snakeskin endlers.
        Misstänkte att det var mina men det fanns ju fler poster som var samma så jag var inte helt säker.
        Du hade haft närmare om du kom hit och handlade hehe
        Hoppas du blev nöjd
        Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
        1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
        100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
        56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

        Kommentar

        • solis
          • July 2008
          • 5064

          Ursprungligen postat av Mona
          Jajjemensan, en lila, en blå och två rosa. Jag hade äppelsnäckor tidigare i just dessa färger som jag beställt från utlandet och som ynglade av sig en hel del. Men så blev akvarierna för många och tiden för liten...

          Körsbärsräkorna var förresten också från dig.
          Det är alltid kul med dessa snäckor, såg att jag har massvis kvar och ännu en kull på gång
          Ja då vet jag iallafall vart 2 av räkburkarna tog vägen
          Hoppas att du också blev nöjd, av mina räkor har jag både fått blå och riliräkor.
          Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
          1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
          100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
          56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

          Kommentar

          • Getingen
            • August 2010
            • 325

            Ursprungligen postat av solis
            Misstänkte att det var mina men det fanns ju fler poster som var samma så jag var inte helt säker.
            Du hade haft närmare om du kom hit och handlade hehe
            Hoppas du blev nöjd
            Får kanske göra det en annan gång istället

            Kommentar

            • solis
              • July 2008
              • 5064

              Ursprungligen postat av Getingen
              Får kanske göra det en annan gång istället
              Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
              1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
              100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
              56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

              Kommentar

              • Dreama

                • November 2007
                • 286

                Vem fick med sig Vildformssvärdbärarna hem?

                / Peter.

                Kommentar

                • nille
                  • March 2002
                  • 323

                  Malmö akvarieförening vill tacka alla som deltog vid auktionen i går.

                  Hoppas att ni hade en trevlig dag,gjorde många fynd,träffa nya människor och bestämde er redan på hemvägen att detta evenemang ska besökas fler ggr.

                  Vi skulle gärna vilja veta hur ni tycker att dagen flöt på,kanske framförallt hur ni uppfattade lotteridragningen,dvs om det är så här vi kan göra i fortsättningen för att spara tid.

                  Måste oxå passa på att berömma alla som var säljare på auktionen.
                  Av ca 540 poster var det endast 4 poster som inte var förbokade,vilket underlättar för oss väldigt mycket.

                  Nille
                  niclas

                  Kommentar

                  • solis
                    • July 2008
                    • 5064

                    Såklart att jag kommer göra detta igen, det var 3 dje året i rad som jag varit med och sålt och fyndat, och jag längtar lika mycket varje år till nästa år auktionen är igen

                    Jag tycker att auktionen flöt på jättebra så jag är helnöjd med auktionen så det har ni gjort väldans bra

                    Lottdragningen var rolig men man var lite orolig att man skulle få en vinst( villket jag får väldigt sällan, hm inte denna gången ivarjefall)för om man har otur så missar man en post som man kanske hade viljat buda på när man hämtar sin vinst och det hade inte varit så kul

                    Tackar tackar jag märkte så gott jag kunde hehe och jag blev av med mina grenar med det var det nog inte många som trodde

                    Tack än en gång och jag längtar redan tills nästa år detta är min höjdpunkt på året
                    Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                    1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                    100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                    56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                    Kommentar

                    • Olle A
                      • January 2002
                      • 1661

                      Tack för en fantastiskt bra auktion!!! Helt klart en av de bästa jag har varit med på. Sällan har man kommit hem med så mycket fina och annorlunda fiskar: killis, bettor, svarta makropoder, kejsargoby... en del nästan skamligt billiga dessutom, så det var ju bara att fortsätta bjuda. Tur att jag hade gott om plats i akvarierna. Nu har fiskarna funnit sig tillrätta i mina akvarier och jag ser fram emot spännande odlingar framöver.

                      Olle

                      Kommentar

                      Arbetssätt...