Föredrag om odling av dvärgkulfiskar av Irene Mikrut den 13/9 i gcg.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    Föredrag om odling av dvärgkulfiskar av Irene Mikrut den 13/9 i gcg.

    Hej allihopa!

    Nu börjar höstterminen närma sig, å så även för oss i Göteborgs Ciklidgrupp. Vårt första möte blir den 13/9, då får vi åter besök av den duktiga akvaristen Irene Mikrut. Den här gången kommen hon och berättar om hur man bäst håller och odlar dvärgkulfiskar. Många har nog haft dem hemma men att odla dem är ju en annan femma...
    Detta blir en trevlig och lärorik kväll med fisksnack, gott sällskap och fika. Låter detta intressant så kika gärna förbi. Vi kör samma samma lokal och samma tid som vanligt dvs Ringlinjens lokaler i Gårda kl. 19
    Fish for Life!!!
  • fisheye
    • November 2010
    • 488

    #2
    Hej
    kan varmt rekommenderas. Bra trevligt föredrag med fina bilder. Irene var på Spånga Af i våras. Mycket trevlig föredragshållare.
    Fisheye

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Låter trevligt och Irene är ju mycket duktig. Jag har inte hört just detta föredrag men hon har ju tidiagre hållit föredrag här i GCG om sjöhästar och det var ju intressant
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • SuperAquaMan
        • August 2009
        • 245

        #4
        Jag tror jag och flickvännen kommer förbi. Har vart sugen flera gånger på att komma och kolla vad ni har för er Har bara vart på auktionerna innan.

        Kommentar

        • Rooster
          • March 2006
          • 1468

          #5
          Ursprungligen postat av SuperAquaMan
          Jag tror jag och flickvännen kommer förbi. Har vart sugen flera gånger på att komma och kolla vad ni har för er Har bara vart på auktionerna innan.
          Ja det tycker jag ni skall göra.
          Ja auktionerna är ju inte fel de heller.
          Fish for Life!!!

          Kommentar

          • Rooster
            • March 2006
            • 1468

            #6
            Nån mer som planerar att dyka upp?
            Fish for Life!!!

            Kommentar

            • Hellsson
              • January 2010
              • 840

              #7
              Ursprungligen postat av Rooster
              Nån mer som planerar att dyka upp?
              Japp jag kommer! Skall se om ja får med mig Martin & Frida med! Dock krockar både dag och tid med innebandyträningarna! Men vissa tisdagar kommer jag

              Kommentar

              • Rooster
                • March 2006
                • 1468

                #8
                Vi tackar Irene M för ett trevligt och underhållande föredrag! Kul att ses igen efter sommaruppehållet å tjöta akvaristik. Extra kul att så många dök upp och att flera av dem var nya ansikten! Tack allihopa för en lyckad kväll hur som helst.
                Fish for Life!!!

                Kommentar

                Arbetssätt...