Auktion i Uddevalla 17/3

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1660

    Auktion i Uddevalla 17/3

    Nu på torsdag (17/3) kl 19.00 har Uddevalla akvarieförening auktion på HSO-center, Göteborgsvägen 25 i Uddevalla. Kom och sälj fiskar som du har odlat eller växter som du har fått för mycket av. Akvarier, diverse tillbehör, foder, ja allt av akvaristiskt intresse går också bra att sälja. Bara fiskarna är friska och tillbehören fungerar. En auktion är förstås också ett mycket bra tillfälle att köpa sådant man behöver, till betydligt lägre priser än i affärerna.
    Välkomna!!!

    Olle
  • Hellsson
    • January 2010
    • 840

    #2
    Jag kommer..

    Kommentar

    • Hellsson
      • January 2010
      • 840

      #3
      Lite info om hur många poster Det kommer ropas ut hade vart trevligt Har någon nått hum om hur mycket folk som kommer?
      Hur har det vart tidigare år?

      Kommentar

      • Rooster
        • March 2006
        • 1468

        #4
        Precis, undrar samma saker!
        Fish for Life!!!

        Kommentar

        • bumblegoat
          • March 2011
          • 4

          #5
          Är det fritt fram att bara dyka upp? Jag är nybörjare och vill helst se vad för akvarium (söker ett litet) och tillbehör som kommer säljas, för det hade varit trevligt om man kunde hitta lite billiga saker. Perfekt att det är i Uddevalla, då jag bor i stan och kan lätt ta en liten promenad till Göteborgsvägen!

          Kommentar

          • jagsjalv
            • February 2006
            • 139

            #6
            Alla är välkomna och det är bara att dyka upp!
            Hur många poster det är vet jag inte och det är olika från gång till gång men det är helt klart värt att komma hit om man vill göra fynd eller behöver bli av med något. Det går bra att titta på posterna innan auktionen.
            Det brukar vara rätt mycket folk där, en gissning är att det är upp mot 30-40 personer som brukar komma.
            /André

            Kommentar

            Arbetssätt...