Auktion?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    Auktion?

    Är det någon somvet om det kommer bli någon storauktion nu vår från Bollmoras sida?

    Vet den personen i så fall också när denna auktion kommer äga rum?

    MVH// Patrik Hmmarlund
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..
  • ecco
    • November 2010
    • 500

    #2
    Auktionen är den 26:e Februari i Tyresö.
    Sambons blogg om våra akvarium.
    http://mizan3.bloggsida.se/
    Senast uppdaterad bloggen avslutad pga problem med sidan

    Kommentar

    • Mumin
      • October 2007
      • 3837

      #3
      Ja, det blir det, den 26/2 som sagt. Adressen är Nyboda skola, Pluggvägen 6.
      Inlämningen öppnar klockan tio, och sen börjar auktionen så fort allt gods är inlämnat och registrerat, men inte tidigare än tolv.
      Caféet är öppet med mackor, fika, korv som vanligt. Sen finns som förstås snabbköpet där man säljer tillbehör, foder och annat som kostar mindre 40:-.
      Minsta utrop är på 40 kronor på auktionen.

      Det är nya regler för i år, särskilt för säljare, vilket i korthet innebär att fiskarna ska vara korrekt förpackade i tillräckligt stora emballage, allt levande gods skja godkännas vid inlämning och att inget gods kommer till utrop som inte godkänts vid inlämningen. Allt för att skydda fiskarna från onödig stress. Den som förbokar säljposter på ordforande@bollmoraakvarieklubb.org får de nya reglerna på mejl.
      För mycket är inte nog!
      Jag VILL ha en Elefantofon!!

      Kommentar

      • 022helpek
        • November 2010
        • 626

        #4
        Kommer det att säljas några tetror? Silverbukfiskar ? lever på hoppet sa bandmasken....
        Helena-Irmeli "HP" Pekkala, Stockholm
        Mina öden som nybliven 480L akvarist kan följas på http://hpakvariet.blogspot.com
        Motto - Rädslan är priset för äventyret! citat ur filmen När natten faller...

        Kommentar

        • ettfettbranamn
          • December 2010
          • 3424

          #5
          Kommer dit och köper foder

          nejdå.. men däremot kanske säljer ett par silverdollar modell större..
          Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

          Normaliseringsprocessen..
          (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

          Kommentar

          • Mumin
            • October 2007
            • 3837

            #6
            Det brukar säljas av det mesta, men det går inte att säga i förväg vad folk hivar upp och tar med. Det brukar vara mellan 1500 och 1800 poster sammanlagt, så alltid hittar man nåt!
            För mycket är inte nog!
            Jag VILL ha en Elefantofon!!

            Kommentar

            Arbetssätt...