Julavslutning på Nols Ciklidhobby med Göteborgs Ciklidgrupp 14/12 kl. 19:00

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    Julavslutning på Nols Ciklidhobby med Göteborgs Ciklidgrupp 14/12 kl. 19:00

    Hej allihopa skulle bara passa på att tipsa om att vi i gcg har terminsavlutning hos Kent i hans butik i Nol nu den 14:e dec., dvs nu på tisdag.
    Detta brukar alltid vara en mycket trevlig tillställning med glögg,pepparkakor,fisksnack (minglande) å så klart en del shoppande i hans fina butik. Alla är så klart hjärtligt välkomna att dyka upp.
    Fish for Life!!!
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    #2
    Hej jag copy/paste:ar Magnus inlägg på ciklids motsvarande tråd som jag tycker är bra. Så om ni ( tänkte kanske ffa på er GAF:are, men även övriga) har några synpunkter eller önskemål på nästa termins program (som dock inte är spikat än) så ta gärna upp dem redan imorgon så får vi se vad vi kan göra. Hoppas vi syns i Nol imorgon!

    "alla akvaristers lill-julafton är redan i morgon då vi träffas hos Kent i Nol och dricker glögg, käkar pepparkakor så att vi blir snälla samt handlar allsköns akvarieprylar till tomtepriser. Vi håller också ett kortare möte och berättar lite om vad vi har för planer och möten inför nästa år.

    Fundera gärna själva och kom med synpunkter på tex föredragshållare som ni vill se under kommande år."
    Senast redigerad av Rooster; 13 December 2010, 15:23.
    Fish for Life!!!

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Jag kan verkligen rekommendera ett besök i denna affär och denna gång verkar det ju speciellt intressant.
      För min del (som går med 2 kryckor) så är det dock väl trångt och för lite sittplaster samtidigt som det är jobbigt att sig dit kommunalt - men ni som är unga och någorlunda friska rekommenderar jag verkligen att ni åker dit.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Rooster
        • March 2006
        • 1468

        #4
        Ja tack allihopa för ännu en lyckad trevlig terminsavslutning. Kul att det var så många som kom, vissa riktiga långväga till och med.
        Alltid kul å tjöta fisk med likasinnade å som relativt grön på området är det alltid givande att diskutera med er mer erfarna och lära sig nya saker om cikliderna.
        Särskilt tack till Kent som ställer upp å öppnar speciellt bara för oss, inte bara med glögg å pepparkakor utan även kanonpriser i butiken!
        Fish for Life!!!

        Kommentar

        Arbetssätt...