Auktion i Uddevalla 18/3

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    Auktion i Uddevalla 18/3

    Nu på torsdag (18/3) kl 19.00 har Uddevalla akvarieförening auktion i lokalen på HSO-center, Göteborgsvägen 25 i Uddevalla. Kom och sälj av ditt växtöverskott eller lekresultat på fiskarna! Eller fynda bland diverse lokalodlat till billiga priser. Allt av akvaristiskt intresse kan säljas, alltså även akvarier, filterpumpar, rötter, foderkulturer o s v. Men fiskarna ska förstås vara friska och tillbehören fungera. Lite fiskprat över en fika hinner vi nog också med.
    Välkomna!!!

    Olle
  • Embra
    • March 2010
    • 26

    #2
    Hej!
    Är det bara föreningsmedlemmar det gäller? eller kan man poppa in som icke medlem och vara med? jag var med i Uddevalla akvarieförening när jag var yngre, och har nu tagit upp odlandet och akvarierna igen. hade varit kul att komma

    Kommentar

    • jagsjalv
      • February 2006
      • 139

      #3
      Ursprungligen postat av Embra
      Hej!
      Är det bara föreningsmedlemmar det gäller? eller kan man poppa in som icke medlem och vara med? jag var med i Uddevalla akvarieförening när jag var yngre, och har nu tagit upp odlandet och akvarierna igen. hade varit kul att komma
      Hej!
      Alla är välkomna att både sälja och köpa!
      Välkommen!
      /André

      Kommentar

      • Embra
        • March 2010
        • 26

        #4
        vad kul! mina yngel är fortf försmå för att sälja. men jag kommer gärna och tittar

        Kommentar

        • jagsjalv
          • February 2006
          • 139

          #5
          Ursprungligen postat av Embra
          vad kul! mina yngel är fortf försmå för att sälja. men jag kommer gärna och tittar
          Gör det! Du är välkommen
          /André

          Kommentar

          • Olle A
            • January 2002
            • 1661

            #6
            Japp, du är välkommen!

            Olle

            Kommentar

            • Embra
              • March 2010
              • 26

              #7
              Trevlig auktion! kom över en billig valesneria iallafall

              Kommentar

              Arbetssätt...