Auktion i Haninge

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Combat.Pippi
    • December 2007
    • 45

    #16
    kula: brukar komma en heldel av dessa fiskar har man märkt så det tror jag att det kommer, här hoppas frun på kardinalräkor men det får hon nog hoppas på ett tag till har aldrig sett några sånna på någon auktion.så hallå om någon odlar dessa tips ta med några påsar vet att frugan kommer att betta.

    Kommentar

    • Radioaktiva Räkor
      • May 2007
      • 1760

      #17
      Vet vi något specifikt vad som ska säljas?

      Är sugen på lite ovaligare Pelvicachromisar.

      //C
      With a licence to krill!
      Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

      Kommentar

      • Combat.Pippi
        • December 2007
        • 45

        #18
        har inte hört något om några sånna..det var länge sedan sånna var med på auktioner men man skall aldrig säga aldrig.. hoppas kan man alltid...

        Kommentar

        • Radioaktiva Räkor
          • May 2007
          • 1760

          #19
          Likt alltid, superbt arrangemang. Korven, lika god som alltid. Utroparna lika goda dom.
          Men folk måste verkligen lära sig HÅLLA KÄFT under auktioner, speciellt gubbar med basiga röster och kvinnsfolk med skräniga röster - prata får ni göra på rasten

          Min sluträkning blev iaf 7st Hypancistrus sp. L066, 2st Panaque maccus L104, 10st Telmatochromis brichardi-ungdjur samt 2st gula svärdbärare (haha!).

          //C
          With a licence to krill!
          Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

          Kommentar

          • Combat.Pippi
            • December 2007
            • 45

            #20
            här är en till som vill tacka för en riktigt bra auktion... får faktiskt säga att den varit den bästa av alla auktioner i år... mycket folk.. bra och billiga bud... och super god korv tack för att ni också hade bostongurka det var gott.. så jag sammanfattar den med trevlig och bra stämmning och till sist vill jag ge många pluspoäng till den långhåriga utroparen vet ej namn... men du var både skojig och kul.. gav oss många skratt och leenden på våra läppar.... tack...

            Kommentar

            Arbetssätt...