Oslo AK: Ad Könings til Oslo tor. 25 mars 2010 (Malawi/Tanganyika)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tryland
    • January 2009
    • 22

    Oslo AK: Ad Könings til Oslo tor. 25 mars 2010 (Malawi/Tanganyika)

    Her er det bare å holde av datoen, folkens!

    Da Oslo AKs aprilmøte i 2010 kolliderer med påsken, har vi fremskyndet dette møtet til torsdag 25 mars. Vi har også fått anledningen til å hente over en av verdens fremste foredragsholdere og eksperter på Malawi og Tanganyika-ciklider og inviterer derfor til en «reise» til to av Afrikas største innsjøer.

    Ad Konings skal holde to foredrag denne kvelden:
    - Malawi: «Feeding behaviours of Malawi cichlids»
    - Tanganyika: «The breeding strategies»


    Malawi/Tanganyika-auksjon!
    Klubbauksjonen denne gangen blir en eksklusiv Malawi og Tanganyika-auksjon, så har du fisk eller relatert utstyr og planter så ta med denne dagen! For deg som er ute etter fisk til dine Malawi/Tanganyika-kar så er dette en meget god anledning; ikke ofte det er godt utvalg av slike fisketyper på auksjoner!


    Vi møtes på Oppsal Samfunnshus i Oslo torsdag 25 mars, 2010 kl. 18. Vi holder det gående til ca. 2230. Det vil bli varm mat samt drikke å få kjøpt på møtet!

    Inngangsbillett: 100,- / Medlemmer av Oslo AK: gratis

    For påmelding, send epost til kasserer (a) akvarieklubb.no
    Senast redigerad av Tryland; 15 September 2009, 20:58. Anledning: skrivefeil... takk Kjell.
    Oslo Akvarieklubb
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Intressant - fast nog är det väl Ad Konings som kommer
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Tryland
      • January 2009
      • 22

      #3
      Takk skal du ha Kjell, av en eller annen grunn så sier jeg "könings", men det er jo selvsagt "konings". Har endret det nå.

      Uansett, det kommer til å bli veldig spennende og det hadde vært hyggelig om det kommer besøkende fra Sverige også. Er det noen som har anledning så tror jeg helt sikkert det kommer til å være verdt turen...
      Oslo Akvarieklubb

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Ursprungligen postat av Tryland
        Takk skal du ha Kjell, av en eller annen grunn så sier jeg "könings", men det er jo selvsagt "konings". Har endret det nå.

        Uansett, det kommer til å bli veldig spennende og det hadde vært hyggelig om det kommer besøkende fra Sverige også. Er det noen som har anledning så tror jeg helt sikkert det kommer til å være verdt turen...
        Hörde annars "rykten" om att Ad var på väg till Ciklidstämman i Linköping några veckor senare - men om han inte kommer dit så dyker i all fall jag säkert upp i Olso
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Tryland
          • January 2009
          • 22

          #5
          Jeg vil anbefale dere som har tenkt å ta dere en tur, om å melde dere på til kasserer (a) akvarieklubb.no så fort som mulig. Vi har holdt av et stort lokale, men om vi blir veldig mange så ser vi etter noe større...

          Dette gleder vi oss til!
          Oslo Akvarieklubb

          Kommentar

          • Tryland
            • January 2009
            • 22

            #6
            Jeg minner om denne; det blir et bra klubbmøte. Ved siden av to foredrag blir det også salg av bøker og dvder om Malawi/Tanganyika.

            Det blir også en loddtrekning med flotte premier, hvor vi har bestemt å donere 50% av overskuddet til Stuart M Grant Cichlid Conservation Fund, som bl.a. jobber med å utplassere "anti-net-devices (AND)" på forskjellige steder i Malawisjøen for å stoppe ulovlig fangst av fisk. Jeg håper på stort oppmøte og god omsetning på loddsalget.

            Er det noen herfra som tenker å ta seg en tur?
            Oslo Akvarieklubb

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48147

              #7
              Ursprungligen postat av Tryland
              Det blir også en loddtrekning med flotte premier, hvor vi har bestemt å donere 50% av overskuddet til Stuart M Grant Cichlid Conservation Fund, som bl.a. jobber med å utplassere "anti-net-devices (AND)" på forskjellige steder i Malawisjøen for å stoppe ulovlig fangst av fisk. Jeg håper på stort oppmøte og god omsetning på loddsalget.
              Låter jättebra - kanske gjorde det lite nytta med min reklam
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Wilhelm
                • October 2002
                • 604

                #8
                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                Hörde annars "rykten" om att Ad var på väg till Ciklidstämman i Linköping några veckor senare - men om han inte kommer dit så dyker i all fall jag säkert upp i Olso
                Det är inget rykte! Han kommer till Ciklidstämman i Linköping!
                Wilhelm
                Om du hittar stavfel, så får du behålla dem!
                www.ciklid.org www.aquafish.info

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48147

                  #9
                  Bra, nu när han håller föredrag på 2 ställen för då kan ju "ingen" skylla på nått om man missar honom
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...