Auktion i Tyresö - Stockhom 26/9

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mobster
    • June 2008
    • 506

    #16
    Vill även tacka BAK (jag är medlem men hade en av mina få lediga dagar så jag valde att vara gäst på auktionen) för ännu en väl genomförd auktion

    bara att börja spara upp inför vår-auktionen nu :P

    Kommentar

    • kula
      • September 2009
      • 7

      #17
      Tack Bollmora för en trevlig auktion med stort utbud av fynd. så nu får man vänta igen innan nästa.

      Ja nog var det ett rejält brett sortiment av både fisk,räkor och växter.


      Nu är det SPÅNGA nästa helg missa inte den

      Kommentar

      • Azeah
        • October 2005
        • 266

        #18
        Jag vann!

        Jag kom dit, konstaterade att det var inget som föll mig i smaken.

        10min innan auktionen skulle börja ställdes det fram en av min absolouta favoritfiskar, Ctenopoma Acutirostre! Kutade till bankomaten och laddade plonkan lite extra.

        Dom skulle jag ha!!!

        Sagt och gjort, ropade in alla 9 för strax under 1000 lappen. Värda vartenda krona. Nu simmar gänget i mitt 840L tillsammans med en grupp Ctenopoma Kingsleyae. Hur fint som helst.

        Tack Erik Å för att du gjorde min dag!
        1200L vatten och 1200L luft. Min Zoon

        Kommentar

        • Mumin
          • October 2007
          • 3837

          #19
          Det fanns massor att fynda, jag köpte metalltandkarpar 10 st, citrontetror 10 st, regnbågsräkor 10 st, kerritetror 5 st, moskitotetror 8 st, colombiatetror 15 st, glödbandsdanio, 20 st, Corydoras sterbai 7 st, shubunkin 2st och en pump, allt för en tusenlapp. Så jag är nöjd.

          Mobster har helt rätt i att anledningen till att växterna går sist är att fiskarna så fort som möjligt ska ner från de ljusa borden. Dessutom har de ju blivit upplyfta ett otal gånger när folk ska titta på dem. Vill man ha växter så finns de på fasta bordet, liksom tillbehör.
          För mycket är inte nog!
          Jag VILL ha en Elefantofon!!

          Kommentar

          Arbetssätt...