Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Loggan borta

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Loggan borta

Loggan längst upp i det blåa fältet högst upp på sidan har försvunnit

Det är inte lätt att få dit den. Jag håller på att ta bort nya utseendet på forumet och ska testa den igen.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

Kommentera

Nu är den på plats igen.
      Christian Alfredsson
      Tekniskt ansvarig Zoopet

Kommentera

Bra, det ser bättre ut samt att jag klickar på den hela tiden

Kommentera

Christian, så här ser det ut på min laptop, som jag skrev tidigare så måste jag klicka på loggan för att komma åt forumet.

Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        DSCN3089.JPG
Visningar:	45
Storlek:	268.2 kB
ID:     	2409206
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Inger, hur fungerar det om du trycker på de tre vågräta strecken mellan malen och Search result? Där brukar nämligen jag trycka för att nå forumet.

Kommentera

Ursprungligen postat av ICC Visa inlägg
              Inger, hur fungerar det om du trycker på de tre vågräta strecken mellan malen och Search result? Där brukar nämligen jag trycka för att nå forumet.
              Jo jag kommer åt forumet då, men det jag menar, är att sökknapparna har försvunnit helt plötsligt (dygnet, sedan sist, senaste veckan, fiskar o.s.v.). Usch, jag är dålig på att förklara.

//Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Längst nere till vänster kan du nu välja Default Vb5 style och de ser då ut som det alltid brukat.

Metro väljer man om man vill ha lite nyare utseende.
                Christian Alfredsson
                Tekniskt ansvarig Zoopet

Kommentera

Toppen Christian, nu funkar det som vanligt , tack från tjatmoster Inger

Kommentera

Sparar...
                  X