Mycket trevligt - denna artikelserie ser jag fram emot
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Vad är det som sitter under roten mitt i bilden? Snäcka?
Vittina semiconica ?
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Akvaristiska hälsningar
Jupp! Det är skitkul att ni tar er an det som skrivits. Det är en ära att det hamnar här på Zoopet.
Eftersom DM lägger ner bloggen kommer den inom snar framtid att försvinna från webben. Det är synd att allt jobb som lagts ner skulle gå till spillo.
Jag ska försöka att skriva lite nytt mellan varven också. Så att det inte bara blir återanvänt material.
Plockar du sten och rötter i naturen någon gång eller är det alltid så att du köper dem i affären? Det ser ut som du alltid väljer sten och rötter av liknande material?
Ny Christian Brams artikel är nu inlagd på Zoopet Länk
Den handlar om hur man förbereder sitt akvarium för semestern och det är ju en lämplig artikel denna årstid
Akvaristiska hälsningar
Kommer Brams artiklar finnas samlade någonstans eller är det bara jag som inte hittar?
Tycker att det vore en bra idé att lägga in dom som "Brams artiklar" i artikelarkivet, eller vad säger du Christian (Alfredsson)
Akvaristiska hälsningar
Jag har sorterat in dem under respektive kategori där de hör hemma. Men självklart kan man få dem baserat på författare också. Jag kanske bara kan sätta en ettikett "Christian Brams" på dem i artikellistan
Kommentera